JEg kommer 99% sandsynlighed også. Ved heller ikke lige hvordan jeg kommer derhen ellers kan vi følges Bony med DSB og øl ??? VI bor jo ikke så langtvæk fra hinanden:)
#11: Det eneste der kan afholde mig fra at komme til julefrokosten, skulle være hvis der dukker en eksamen op som foregår et par dage efter julefrokosten, og jeg derfor skal bruge weekenden på at læse op til den eksamen. Umiddelbart ser det ikke ud til at det sker, så i kan nok godt regne med at jeg kommer :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#13 Jeg tager lige en snak med Darklight, han skal nok komme! Ugen op til skal jeg være ansvarlig for et symposium hvor der kommer 700 mennesker, så jeg er mega stresset og jeg kommer. Derfor kan Darklight godt lige tage sig sammen og komme, han kan sove når han bliver gammel!
Jeg er også på, har Davenport med, kan nok klare 1 mere i bilen, 2-3 hvis vi snupper Davenport's vogn. Vi kan udgøre del af klargøringen, mad borddækning what ever.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#11 cyberzed 14 år siden
#12 Wangsgaard 14 år siden
#13 cyberzed 14 år siden
#14 Kruse 14 år siden
#15 Wangsgaard 14 år siden
Jeg tager lige en snak med Darklight, han skal nok komme! Ugen op til skal jeg være ansvarlig for et symposium hvor der kommer 700 mennesker, så jeg er mega stresset og jeg kommer. Derfor kan Darklight godt lige tage sig sammen og komme, han kan sove når han bliver gammel!
#16 tiany 14 år siden
#17 frankdrebin 14 år siden
Jeg kan have 4 med fra Vejle hvis det er :)
#18 dyg 14 år siden
#19 HelmerJ 14 år siden
#20 wimmie 14 år siden