UPDATE: Det er muligt at jeg ikke kan have folk med Søndag morgen da jeg måske tager hjem allerede lørdag nat. Så drikker jeg heller ikke, og det betyder jeg kan arbejde søndag.
Jeg har en deadline som jeg ikke føler mig helt tryk ved, og alternativet er at blive væk fra julefrokost hvilket jeg ikke ønsker. Jeg holder jer lige opdateret når jeg ved noget mere.
#441 Det er lidt samme klemme jeg begynder at sidde i ... også derfor jeg ikke har responderet på noget ang. lift med mig for nylig da jeg ikke ved noget endnu.
#446: Jeg bor på Skjoldhøjkollegiet, som ligger i Brabrand. Jeg har dog ingen problemer med at tage bussen ind til byen, hvis det bliver nemmere at samle mig op der :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jer der ved at I overnatter kan I ikke gå ind og skrive "overnatter" på i deltager-arket så vi ved ca. hvor mange vi skal købe morgenmad til? Jer der er i tvivl kan bare skrive måske.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Kruse: Det bliver nok ikke nødvendigt, da jeg bor i Brabrand. Hvis du lige smider mig en adresse og et telefonnummer i en PM skal jeg nok skovle dig op.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#441 Patriarch 14 år siden
Jeg har en deadline som jeg ikke føler mig helt tryk ved, og alternativet er at blive væk fra julefrokost hvilket jeg ikke ønsker. Jeg holder jer lige opdateret når jeg ved noget mere.
#442 Skeloboy 14 år siden
#443 Benway 14 år siden
#444 Patriarch 14 år siden
hehe jeps... Jeg har dog lige fået en lille pige, og hun tager sgu lidt tid. Men jeg prøver :)
Det er der selvfølgelig ingen problemer i hvis det er :)
#445 cyberzed 14 år siden
#446 gi-jones 14 år siden
Kruse: Hvor I Århus residerer du?
#447 Kruse 14 år siden
#448 Skeloboy 14 år siden
#449 wimmie 14 år siden
Jer der er i tvivl kan bare skrive måske.
#450 gi-jones 14 år siden