Gravatar

#441 Patriarch 14 år siden

UPDATE: Det er muligt at jeg ikke kan have folk med Søndag morgen da jeg måske tager hjem allerede lørdag nat. Så drikker jeg heller ikke, og det betyder jeg kan arbejde søndag.

Jeg har en deadline som jeg ikke føler mig helt tryk ved, og alternativet er at blive væk fra julefrokost hvilket jeg ikke ønsker. Jeg holder jer lige opdateret når jeg ved noget mere.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#442 Skeloboy 14 år siden

#441 - jamen, så må du jo bare arbejde noget hårdere nu...;)
Gravatar

#443 Benway 14 år siden

#441 Hvis det bliver aktuelt, vil jeg gerne køre med lørdag nat, da jeg også har nogle pligter søndag.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#444 Patriarch 14 år siden

Skeloboy (442) skrev:
#441 - jamen, så må du jo bare arbejde noget hårdere nu...;)

hehe jeps... Jeg har dog lige fået en lille pige, og hun tager sgu lidt tid. Men jeg prøver :)

Benway (443) skrev:
#441 Hvis det bliver aktuelt, vil jeg gerne køre med lørdag nat, da jeg også har nogle pligter søndag.

Det er der selvfølgelig ingen problemer i hvis det er :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#445 cyberzed 14 år siden

#441 Det er lidt samme klemme jeg begynder at sidde i ... også derfor jeg ikke har responderet på noget ang. lift med mig for nylig da jeg ikke ved noget endnu.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#446 gi-jones 14 år siden

Movie1000: Jeg kan samle dig op på Middelfart station kl. 1430. Hvordan passer det med tog og sådan?

Kruse: Hvor I Århus residerer du?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#447 Kruse 14 år siden

#446: Jeg bor på Skjoldhøjkollegiet, som ligger i Brabrand. Jeg har dog ingen problemer med at tage bussen ind til byen, hvis det bliver nemmere at samle mig op der :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#448 Skeloboy 14 år siden

#444 - jeg vil gerne have muligheden for at køre med lørdag nat også, men jeg har på fornemmelsen, du kører tidligere end jeg er klar til...:)
Gravatar

#449 wimmie 14 år siden

Jer der ved at I overnatter kan I ikke gå ind og skrive "overnatter" på i deltager-arket så vi ved ca. hvor mange vi skal købe morgenmad til?
Jer der er i tvivl kan bare skrive måske.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#450 gi-jones 14 år siden

Kruse: Det bliver nok ikke nødvendigt, da jeg bor i Brabrand. Hvis du lige smider mig en adresse og et telefonnummer i en PM skal jeg nok skovle dig op.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: