Gravatar

#491 The Insider 14 år siden

#484, E20 ville selvfølgelig være lettest, og vi kunne vel koordinere det via telefon, men når nu Thomas har både GPS og din adresse, så samler vi dig da bare op derhjemme :-)
War. War never changes.
Gravatar

#492 evermind 14 år siden

#491 Yes sir! Så vil jeg bekvemt afvente jeres ankomst, kun iført slåbrok, fez og hjemmetøfler!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#493 Bony 14 år siden

#492 - Hjemmesnøfler?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#494 The Insider 14 år siden

Vær i øvrigt opmærksom på al den elendige S-togstrafik i København, guys and girls. Hvis I ikke kan finde mig på lørdag, så kan I ringe til mig på 22 56 57 89. Word to your mother.
War. War never changes.
Gravatar

#495 Michael Andersen 14 år siden

Jeg bikser en soundtrackquiz sammen så :)

Blyanter/kuglepenne slæber jeg ikke med, så jeg håber på at kunstneren Wimmie har nok liggende i huset ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#496 davenport 14 år siden

Ellers kan man altid notere i en blanding af blod og sæd. (Type O gjorde det vidst på deres første pladekontrakt)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#497 evermind 14 år siden

Bony (493) skrev:
#492 - Hjemmesnøfler?

Hæh! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#498 wimmie 14 år siden

Michael Andersen (495) skrev:
Jeg bikser en soundtrackquiz sammen så :)

Blyanter/kuglepenne slæber jeg ikke med, så jeg håber på at kunstneren Wimmie har nok liggende i huset ;)

Eller hendes kleptoman-husbond der stjæler kuglepenne hvorend han går....Vi har en million...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#499 Wangsgaard 14 år siden

mmmm gyldne damer ! Skal jeg købe nogle til turen ? Havde overvejet bare at tage julebryg eller alm. grønne tuborg med og selvfølgelig tequila !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#500 tiany 14 år siden

Jeg har købt 1 stk. Thisted økologisk Julefred... måske bringer det mig på drengenes (DL og cyberzed) gode side igen efter fadæsen med Tuborg Lime til sommerfesten.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: