Jeg er sgu' spændt på at møde jer alle i morgen. Jeg vil dog også lige "advare" jer lidt. Jeg er lidt en genert type, og kan måske godt virke lidt stille engang i mellem.
Hm, mærkeligt ... Det eneste, jeg kan se, når jeg læser dit indlæg er "bla bla bla bla bla PAAAARTYYYYYY bla bla bla bla bla!" And I should know ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Snøfler er gode. Men Snøfler stikker ikke dine havregrynskugler i lækkerhed, så er det sgu' sagt. :)
Du bestemmer selv. Hvis du føler der er tid/overskud til det i morgen oveni alt det andet, så skal du da intet høre for det. Ellers kan jeg bestemt godt "nøjes" med Snøfler. Herregud, det er jo stadig Snøfler vi taler om her. Lækre, dejlige, fedtede Snøfler! ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Mht. havregrynskugler, så forestiller jeg mig altid (ligesom i Klovn) at det er et barn med bussemandsfingre, der har rullet den, og så springer jeg bare lige over ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#521 davenport 14 år siden
(I morgen ved du hvad jeg mener!!)
#522 evermind 14 år siden
Hm, mærkeligt ... Det eneste, jeg kan se, når jeg læser dit indlæg er "bla bla bla bla bla PAAAARTYYYYYY bla bla bla bla bla!" And I should know ... ;)
#523 davenport 14 år siden
#524 wimmie 14 år siden
#525 Bony 14 år siden
#526 wimmie 14 år siden
Kan Snøfler erstatte dem eller skal jeg lave dem i morgen (det er jo ikke for sent)?
#527 davenport 14 år siden
#528 Bony 14 år siden
Du bestemmer selv. Hvis du føler der er tid/overskud til det i morgen oveni alt det andet, så skal du da intet høre for det. Ellers kan jeg bestemt godt "nøjes" med Snøfler. Herregud, det er jo stadig Snøfler vi taler om her. Lækre, dejlige, fedtede Snøfler! ;)
#529 wimmie 14 år siden
Men jeg kan vist godt nå at lave havregrynskugler i morgen... jeg regner jo med at mændene laver al den anden mad mens Tiany hundser med dem ;)
#530 davenport 14 år siden