Adressen er: Turupvej 46, 5610 Assens. Det er et stort rødt hus med forhave og en stor indkørsel. Hvis man kommer fra Jyllandsiden (og kører af ved Nørre Aaby hvilket er det letteste også selvom GPS'en siger Aarup), så kunne man godt tro at det var det hvide bindingsværkshus der var nr. 46 men det er det ikke - det er huset efter. Det hvide hus hører til en anden vej.
Ellers er jeg ved at være klar og vil nu køre til Odense. Borde og stole er hentet :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#563 Ok, fandt nemlig et sted hvor der stod at du var i Assens kl 16.15 :) og da jeg har planer om ankomst kl 16 så ville det jo være passende...men nej jeg henter dig ikke i Odense :)
Pt. står den på kaffe og kode indtil der skal pakkes gaver ind, styges skjorte, pudses sko og så SUITES UP!!!
#561 cyberzed 14 år siden
#562 wimmie 14 år siden
Hvis man kommer fra Jyllandsiden (og kører af ved Nørre Aaby hvilket er det letteste også selvom GPS'en siger Aarup), så kunne man godt tro at det var det hvide bindingsværkshus der var nr. 46 men det er det ikke - det er huset efter. Det hvide hus hører til en anden vej.
Ellers er jeg ved at være klar og vil nu køre til Odense. Borde og stole er hentet :)
#563 DarkLight 14 år siden
Nope. Er der så langt? Regnede lidt med at gå :)
EDIT: Regner med at tage bus 130 fra Odense og så hoppe af i Turup
#564 DarkLight 14 år siden
#565 dyg 14 år siden
Super, I'll be ready!
#566 gi-jones 14 år siden
#567 Wangsgaard 14 år siden
ohh no!
#568 cyberzed 14 år siden
Pt. står den på kaffe og kode indtil der skal pakkes gaver ind, styges skjorte, pudses sko og så SUITES UP!!!
#569 dyg 14 år siden
#570 Kruse 14 år siden