Tak for en hyggelig dag/aften/nat/morgen/eftermiddag det var sjovt at se jer alle sammen igen :P Tak til The Insider og kørsel og ikke mindst de fantastiske jokes. Tak til evermind for at jeg måtte sidde så tæt med dig :P
Tak der er vidst ikke så meget jeg kan sige som allerede er blevet sagt, tak vimmie for at ligge hos og en slags nat/morgen natning, og tak HelmerJ, Davenport og Tiany for at i gad at have mig med i ølbilen. Og ikke mindst tak alle der deltog for en fed dag, de nye ansigter lærte jeg de fleste hurtigt at kende og i alle lyder nej er nogle dejlige mennesker at være sammen med.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg ved hvem der glemte at få sit forklæde og bestik med hjem...men hvem har glet en gråmeleret fleece-agtig jakke af mærket Bush Intelligence (lidt selvmodsigende måske...?)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#591 davenport 14 år siden
#592 Stanleys_Odyssey 14 år siden
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#593 tiany 14 år siden
#594 HelmerJ 14 år siden
#595 Wangsgaard 14 år siden
Tak for en hyggelig dag/aften/nat/morgen/eftermiddag det var sjovt at se jer alle sammen igen :P
Tak til The Insider og kørsel og ikke mindst de fantastiske jokes. Tak til evermind for at jeg måtte sidde så tæt med dig :P
nu skal der stenes film i sengen, er pænt træt :S
#596 MOVIE1000 14 år siden
#597 Bony 14 år siden
#598 wimmie 14 år siden
#599 MOVIE1000 14 år siden
#600 wimmie 14 år siden
Nej, hehe...Forstår ikke helt hvad du mener :D
Det var ordene "Bush" og "Intelligence" (eller Intelligent tror jeg der står i jakken) der var selvmodsigende ;)