Gravatar

#591 davenport 14 år siden

Velkommen ombord! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#592 Stanleys_Odyssey 14 år siden

Americaa Fuck yeaar... sidder fast i mit hoved nu, det er sku ikke tømmermandsmusik..:-) thx Davenport...
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!"
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
Gravatar

#593 tiany 14 år siden

Tak for en rigtig god aften... Det må vi sgu prøve igen næste år.
Valar morghulis
Gravatar

#594 HelmerJ 14 år siden

Fuck et par timer på bugen gjorde godt. Tak for endnu et fantastisk nørd stævne.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#595 Wangsgaard 14 år siden

Hjemme og stilhed.......dejligt!

Tak for en hyggelig dag/aften/nat/morgen/eftermiddag det var sjovt at se jer alle sammen igen :P
Tak til The Insider og kørsel og ikke mindst de fantastiske jokes. Tak til evermind for at jeg måtte sidde så tæt med dig :P

nu skal der stenes film i sengen, er pænt træt :S
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#596 MOVIE1000 14 år siden

Tak der er vidst ikke så meget jeg kan sige som allerede er blevet sagt, tak vimmie for at ligge hos og en slags nat/morgen natning, og tak HelmerJ, Davenport og Tiany for at i gad at have mig med i ølbilen. Og ikke mindst tak alle der deltog for en fed dag, de nye ansigter lærte jeg de fleste hurtigt at kende og i alle lyder nej er nogle dejlige mennesker at være sammen med.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#597 Bony 14 år siden

Det var fandme awesome! Tak til jer alle sammen for en fee' fest og hyggeligt at møde de "nye". :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#598 wimmie 14 år siden

Jeg ved hvem der glemte at få sit forklæde og bestik med hjem...men hvem har glet en gråmeleret fleece-agtig jakke af mærket Bush Intelligence (lidt selvmodsigende måske...?)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#599 MOVIE1000 14 år siden

Ikke mig, hvis det var det du hentydede til :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#600 wimmie 14 år siden

Nej, hehe...Forstår ikke helt hvad du mener :D

Det var ordene "Bush" og "Intelligence" (eller Intelligent tror jeg der står i jakken) der var selvmodsigende ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: