Gravatar

#21 chandler75 17 år siden

# 20 Ikke hvis billederne er taget på offentlige steder.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#22 gi-jones 17 år siden

Nå, men så er det måske der man burde starte med at sætte ind.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#23 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg synes man glemmer noget vigtigt her. Mange kendte bruger også pressen, herunder sladderpressen, til at promovere sig selv. Det ultimative eksempel må være Paris Hilton. Men det er altså et tveægget sværd; man kan ikke håndplukke og kun få det bedste.

Der var så vidt jeg husker et eksempel for nogle år siden med George Clooney, der blev bannerfører for en gruppe skuespillere, der svinede paparazzierne til. Dette resulterede i, at sladderpressen kollektivt boycottede Clooney i en periode. Dette betød, at hans film (kan ikke huske hvilke) fik meget lidt premiereomtale og deraf følgende dårlige salgstal. Det endte med, at Clooney måtte vise sig fra sin mest charmerende side og snakke sladderpressen efter munden, før han blev taget til nåde igen.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#24 Patriarch 17 år siden

#23...

Paris Hilton er jo også det vildeste eksembel. Der findes en del kendte som ikke opsøger pressen ved alle lejligheder, eller invitere dem til deres bryllup. Der er altså stor forskel på om man filmer folk til premiere, fester osv. og så om man filmer folk på vej hen for at hente sine børn, købe julegave eller lufte hunden.

For mig handler det ganske om ikke at genere andre mennesker.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#25 filmz-DocDoom 17 år siden

#24: Jeg forsvarer heller ikke paparazzierne; jeg ville blot nævne, at dette spørgsmål har flere facetter.
Gravatar

#26 gi-jones 17 år siden

Hehe, det er så heller ikke fordi jeg ville savne Paris Hilton hvis man pludselig holdt op med at skrive om hende. ... Eller hvis hun faldt i en gletcherspalte...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#27 BN 17 år siden

#26 - gi-jones:

What ??!! Du kan da ikke seriøst mene, at Paris Hilton skal falde i en gletcherspalte! ... Vær dog lige lidt menneskelig og skub hende derned i stedet for.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#28 filmz-DocDoom 17 år siden

Hun KAN ikke ryge i en spalte. Næsen vil redde hende.
Gravatar

#29 elwood 17 år siden

That's hot... no wait it's actually Cold, the Gletcher that is.

Til PH hader kan jeg på det varmeste anbefale House of Wax remaket, men kun på grund af hendes scene, man kan sige hun får hvad hun fortjerner 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 Patriarch 17 år siden

At miste alle sine penge og arbejde som rengøringshjælp?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: