Gravatar

#1 filmz-DocDoom 17 år siden

That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#2 Wrangque 17 år siden

Tosset paparazzi.
Gravatar

#3 filmz-Is 17 år siden

Tarantiono er bare for cool!
Gravatar

#4 Wrangque 17 år siden

Syntes der er et strejf af "crazy fucker!" i de øjne. Men det er vel bare Tarantino.
Gravatar

#5 HonoDelLoce 17 år siden

Hehe

"No, cause you're filming. If you turned that thing off, I would be wooping your ass up and down the street."

You go girl! :D

Fandens til lorte papapazzi-fuckere der tror, at de kan invadere andre folks liv for at de kan tjene lidt penge.. Klyng hele lortet op!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 chuck 17 år siden

Han er sjov. Jeg har set ham gå amok på paparazzier før, men kan ikke finde klippet på youtube.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#7 Zabriskie 17 år siden

Paparazzifotografer er nogle af de værste eksistenser på denne jord.

Det er jo vanvittigt så provokerende de er. Hør hvordan en af dem griner i baggrunden første gang Tarantino går til dem.
Le temps détruit tout
Gravatar

#8 filmz-Bruce 17 år siden

Ufatteligt at lovgivningen tillader dem beviseligt at chikanere folks private sfære på den vis. En skuespiller som Gwyneth Paltrow er helt holdt op med at filme i USA af samme grund og der ses jævnligt biluheld forårsaget af jagtende paparazzier.

Friheder er godt, men ikke når den bruges til at begrænse andres. Den mest fucked up demokratiske lovgivning i verden er vel nærmest i USA. State of the art i 1776, men til grin i 2008.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 filmz-DocDoom 17 år siden

Nu har jeg ikke meget til overs for Spears, men man forstår sgu godt, at nogle kendte bliver sindsyge og tager livet af sig selv pga. den evige paparazzi-jagt:

http://ekstrabladet.tv/flash/article969552.ece
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#10 gi-jones 17 år siden

#9: Ja, den er godt nok led den der. Det er også bare svært at sætte sig ind i hvordan de folk retfærdiggør det over for sig selv. Hele verden ved jo for fanden at hun er helt ude at skide. Det kan man mene om hvad man vil, men man er fandme et røvhul hvis man bevidst jagter en person, som man ved er på randen af sammenbrud på den måde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: