Gravatar

#1171 MOVIE1000 15 år siden

#1170 jah på brødet og popcorn
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1172 Skeloboy 15 år siden

Smør er også det bedste til at stege i. Jeg snakker om smør...ikke Kærgården f.eks.
Gravatar

#1173 chronaden 15 år siden

Jajaja Hr. Price :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1174 Skeloboy 15 år siden

#1173 - det har jeg nu også ment, før jeg så Spise med Price...:)
Gravatar

#1175 filmz-jean 15 år siden

Smør er da også sundere end margarine - alt andet lige. Men jeg steger i olie - rapsolie. :)
Gravatar

#1176 Skeloboy 15 år siden

#1175 - smør er nu ikke sundere end margarine...det er meget mere fedt i. Tilgengæld er det et renere produkt. Steger også i olie af og til, men det kommer jo an på, hvad det er. En god steak skal steges i smør.

Fordelen ved smør er, at der er mindre vand i, og jo mindre vand jo bedre stegning. Man skal passe på med, at man ikke koger kødet i stedet for at stege det jo.
Gravatar

#1177 Nicki52 15 år siden

Jeg skal lave ovnstegte poussiner, men aner ikke hvor man kan købe dem. Helst ikke særlig dyre.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1178 Skeloboy 15 år siden

#1177 - de kan købes I alle større supermarkeder. Prøv med Bilka eller måske Føtex på Vesterbro. Irma er altid et godt bud, men de lukker kl. 18.

Men du kommer til at spise meget sent, for de skal højst sandsynlig optøs først, og det tager et par timer jo.
Gravatar

#1179 Nicki52 15 år siden

Skeloboy (1178) skrev:
#1177 - de kan købes I alle større supermarkeder. Prøv med Bilka eller måske Føtex på Vesterbro. Irma er altid et godt bud, men de lukker kl. 18.

Ja, men nu farer jeg ikke til København for at købe poussiner, bor i Odense.

Skeloboy (1178) skrev:
Men du kommer til at spise meget sent, for de skal højst sandsynlig optøs først, og det tager et par timer jo.

Jeg laver dem nok ikke i dag. Man skal købe ind dagen før og så kan det tø op.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1180 Skeloboy 15 år siden

Nicki52 (1179) skrev:
Ja, men nu farer jeg ikke til København for at købe poussiner, bor i Odense.

Bilka ligger ved Rosengårdscenteret, Føtex ligger på Vesterbro efter Vestergade og Irma ligger ved Magasin...i Odense...:)

Bor selv i Odense, og ved godt du også bor i Odense.

Skriv ny kommentar: