Gravatar

#11 filmz-yoshimura 15 år siden

#4 Kobe-bøffer ... nammenam, lyder lækkert.

Har lige ædt to steaks (med steak) til frokost. Har været på kur i over en måned, så jeg trængte til nogle proteiner ... eller noget. Godt var det i hvert fald.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 Skeloboy 15 år siden

#10 - en, som helst undgår søde ting og mælkeprodukter, så falder den nok ikke i så god jord:)...hun er ikke fanatisk overhovedet, men hvis hun foretrækker mad uden, så skal jeg da lave det...
Gravatar

#13 DarkLight 15 år siden

#12, er det STADIG hende? Jeebus Skelob. Rundt med noget salviesnaps og seal the deal!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 jessup 15 år siden

Kobe bøfferne(fra fileten) var fantastiske - (de kommer ikke fra Kobe da disse ikke må eksporteres men fra Australien og er opdrættet efter forskrifterne og med den rigtige race). Man kan sagtisk finde mere mørt kød men marmoreringen (det er ikke for de fedt forskrækkede) gør smagen til noget ekstra. Rib eye eller entrecote udskæringen(som ved almindeligt oksekød) vil nok være endnu mere optimalt til bøffer. Til dem der vil have mørbrad ryger vi op i 6000-7000 kroner kiloet.

Tilbehøret var simpelt og passende dog blev kartoflerne kun med trøffelolie:)

Vinen var dejlig men navnet har jeg glemt.

I dag står den på ribbensteg og blandede rodfrugter i ovnen
This is just until June
Gravatar

#15 filmz-yoshimura 15 år siden

#14 Det lyder sateme godt!

Var lige et smut i supermarkedet og købe ciabatta, lufttørret skinke, tomatpesto, basilikum og semi-dried tomater til en frokostsandwich. Enkelt men lækkert :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 filmz-yoshimura 15 år siden

Noget helt andet!

I indlæg #14 vises prisen (seks til syv tusind) som et telefonnummer på min computer. Jeg oplever det ofte, og det irriterer mig ad h... til. Kan man ændre på en indstilling et eller andet sted, så jeg undgår, at den laver alle ottecifrede tal om til telefonnumre med dertil hørende dansk flag og grønt telefonrørs-ikon?

Øh, hjælp?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#17 dyg 15 år siden

#16 - Lyder underligt. Har du en mail-klient, skype, eller andet lignende, der går ind og piller? Jeg har aldrig selv oplevet samme fænomen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 DarkLight 15 år siden

Det er Skype.

EDIT: Og det kan slås fra i Skype.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#19 filmz-yoshimura 15 år siden

#18 Regnede også med, at det var Skype, der var synderen ...

Kan du komme med et hint til, hvor jeg ændrer dette? Er det "Registrer callto: links med Skype"?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#20 davenport 15 år siden

Ok de sidste to aftner har budt på:

(igår)
Frikadeller
Flødekartofler i morneysovs med spinat i. (succes)
Dertil mit vin fra firmajulegave og Rambo på BD, jeg blev stiv!

(i dag)
Frisk sejfilet fra fiskemanden, godt krydret op.
rodfrugter, med en bund af tomat og oregano i olie.
Spinatsovs med rejer.

Så jeg skal sku ikke klage!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: