Masser og masser af alt muligt grønt, peber, æbler, tomater osv. i kog hele eftermiddagen i noget bullion. Lod det koge ned 2 gange. Derefter puré i, oregano, hvidløg og groft peber og hakket persille.
Så bagte jeg lige et italiensk franskbrød (lyder sært) til. Det var lækkert, og det gode ved friskbagt brød, er at det hænger længe i hele huset, og overdøver stanken fra den vamle køter...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har nu prøvet 2 forskellige slags, jeg følger anvisningerne 100%, men HVER gang ender de med en konstitens der minder om viskelæderet bagerst på en blyant, er forfærdeligt at tygge i...
#1195 - brune ris er generelt lidt mere seje i det. Men dog slet ikke så slemt. Når du skruer ned for risene på lavt blus, skal det helt ned på 1 og så med låg på.
#1191 chronaden 15 år siden
#1192 Skeloboy 15 år siden
Selleriskum: selleri skummet op med fløde
Timbale: formbagt af hvad, det er nu
Gremolata: en blanding af hvidløg, persille og revet citronskal
Polenta: er majsmel, der enten koges eller steges
#1193 davenport 15 år siden
Masser og masser af alt muligt grønt, peber, æbler, tomater osv. i kog hele eftermiddagen i noget bullion. Lod det koge ned 2 gange. Derefter puré i, oregano, hvidløg og groft peber og hakket persille.
Så bagte jeg lige et italiensk franskbrød (lyder sært) til. Det var lækkert, og det gode ved friskbagt brød, er at det hænger længe i hele huset, og overdøver stanken fra den vamle køter...
#1194 MOVIE1000 15 år siden
#1195 chronaden 15 år siden
Brune Ris!
Jeg har nu prøvet 2 forskellige slags, jeg følger anvisningerne 100%, men HVER gang ender de med en konstitens der minder om viskelæderet bagerst på en blyant, er forfærdeligt at tygge i...
Hvad faen gør man? :[
#1196 Skeloboy 15 år siden
#1197 chronaden 15 år siden
#1198 DarkLight 15 år siden
#1199 lagoni 15 år siden
#1200 davenport 15 år siden