Gravatar

#11 filmz-propagandapanda 21 år siden

Den sidste film jeg så der var total skod var "Fever Pitch" FUCK den er dårlig mand!
Gravatar

#12 wiseguy 21 år siden

Out of Time med Denzel Washington.
Den er mega forudsigelig og proppet klicheer.
________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#13 filt 21 år siden

A Better Tomorrow III.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#14 Patriarch 21 år siden

Dark City

Jeg ved mega mange mennesker synes den er SUPER god - Jeg synes den var så super ringe det slet ikke var til at fatte. Den har en fed visuel stil, men det er alt. Alt for mange platte måder at gøre tingene på, og meget kedelig måde at fortælle en udemærket idé på. Grinte flere steder af hvor plat den var i slutningen, og det var ikke slutningen i sig selv, men måden det blev udført på.

Nej hvor var jeg skuffet!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#15 filmz-karlerminven 21 år siden

Det var nok King Arthur, føj hvor var den dårlig! Men Hellboy og Starship Troopers 2 er satme også RINGE!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#16 filmz-nemesis 21 år siden

The Legend of Drunken Master

En kammerat, som er helt vild med Jakie Chan sagde, den skulle jeg bare se... Så jeg blev inviteret op til aftensmad med et par kølige. Har aldrig været glad for Jackie Chan/"komedie slagsmåls film", så jeg sad og væmmedes inden i mig selv hele filmen igennem, kun for ikke at såre hans lille perle. :-(
Gravatar

#17 inflector 21 år siden

#16 ja den er ganske tvivlsom

Så House on The Haunted Hill, som er en vaskeægte skodfilm. Dårligt plot, ringe skuespil og platte effekter.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#18 ks 21 år siden

Sidste film jeg var virkelig skuffet over må have været King Arthur, så meget potentiale, og det lykkedes bare ikke særlig godt.
Gravatar

#19 Bohemian 21 år siden

The dentist eller på dansk *tandlægen* muhuaaa!!!
hold da kæft den sutter,det er den dårligste "gyser" jeg længe har set
Free in serenity.
Gravatar

#20 inflector 21 år siden

#19 haha den kender jeg godt og ja det er en stinker :D
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: