Gravatar

#41 filmz-propagandapanda 21 år siden

When The Last Sword Is Drawn er MEGA RINGE!!!!! Fatter simpelthen ikke den hype denne film har fået! Den sutter røv.

Næh, "Hero" og "Tiger på spring, drage i skjul" er da 1000 gange federe.

Ved godt at genrene måske ikke er helt ens, men WTLSID fejler bare totalt.
Den film er ikke andet end 2 timers brummende sen-seis og klynkende, hulkende samuraier...de græder jo hvert 2. minut, det er til at brække sig over. Og så er den langtrukken som ind i....

Er der nogen der vil købe den af mig? Er desværre så uheldig at eje den på DVD...
Gravatar

#42 Yoda 21 år siden

"Legioinnaire" - føj!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#43 Kiksmann 21 år siden

GHOST OF MARS, den film er simpelthen så skod, at nogen burde forbyde at det lort kan sælges til mennesker. John Carpenter burde skamme sig over at lave sådan noget crap, jeg er stadigvæk paf, og det er over en uge siden jeg har set den.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#44 filmz-mr.filmfreak 21 år siden

Jeg så Vanilla Sky dagen efter jeg var på druk, 135 min total kedlig film, jeg gik i klasse med en der synes den var total fed, men sådan er det nu engang med film smag
Gravatar

#45 ks 21 år siden

#44, Hvad snakker du om? Den film er da genial!
Gravatar

#46 Kiksmann 21 år siden

#44, nej da, se den igen, den film er da god nok -.-
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#47 Yoda 21 år siden

"Vanilla Sky" = eminent! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#48 filmz-Daedalos 21 år siden

Vanilla sky er alle tiders

#49 filmz-mr.filmfreak 21 år siden

Nej The Thing er alle tiders, Vanilla Sky = ZZZZ
Gravatar

#50 Morbid 21 år siden

Jeg er på mr.filmfreak's hold. Ligeså overratede film som denne skal man godt nok lede længe efter. Den orginale er noget bedre (måske fordi jeg så den først?), men stadig ikke specielt god.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: