Den sidste film jeg har set der var dårlig, var helt klart Van helsing, dårlig handling, og 90 procent af filmen var lavet på en computer. Og det var ikke godt lavet, sad næsten og græd igennem film, fordi den var så RINGE
Tjah, jeg støder på rigtig mange SKODfilm i forbindelse med mit arbejde, og jeg vil nok sige, at min seneste rigtig ringe filmoplevelse var Air Marshall - endnu en Lerner/Boaz produktion fra det usle NuImage. Ikke at jeg tror, nogle af jer herinde på sitet kunne finde på at samle den op i Blockbuster el. lign., men hold jer fra alt, der står NuImage på! Det er super pro-amerikanske krigsfilm af værste skuffe: nul plot, ingen "rigtige" skuespillere, usle effekter - kort sagt den slags film, som kun krigsliderlige knægte i (max.!) 7. klasse kan finde fornøjelige.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Raising Arizona... var meget skuffet over den. Havde set den for lang tid siden, hvor jeg egentlig så vidt jeg husker syntes godt om den... men ikke nu :(
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
King Arthur var noget rigtig bras. Man kunne se hvordan instruktøren og skuespillerne desperat prøvede at opbygge en braveheart agtig stemning, men det lykkes aldrig. Kedelig rodet film med forfærdelige actionscener.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 filmz-mr.filmfreak 21 år siden
Van helsing, dårlig handling, og 90 procent af filmen var lavet på en computer. Og det var ikke godt lavet, sad næsten og græd igennem film, fordi den var så RINGE
#2 Spanner 21 år siden
se den ej....
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 filmz-yoshimura 21 år siden
#4 puffin 21 år siden
#5 El vez 21 år siden
#6 chronaden 21 år siden
#7 commy 21 år siden
#8 läkerol 21 år siden
#9 dyg 21 år siden
Sidste dårlige film jeg så.. Husker jeg faktisk ikke. Må næsten have været Slipstream
#10 läkerol 21 år siden