Gravatar

#11 filmz-vassago 23 år siden

Gene Hackmann
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 Spanner 23 år siden

Josh Hartnett

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#13 filmz-vassago 23 år siden

Jeg glemte jo helt Ed Harris.
Gravatar

#14 filmz-XENTiNEL 23 år siden

hvad med Kevin Spacey????
---------------------------------------
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
Gravatar

#15 filmz-vassago 23 år siden

Hmmm, har på fornemmelsen at det her kunne blive en meget lang tråd, kun indeholdende linier med skuespiller navne. Men sjovt nok er der ingen der har nævnt en kvinde endnu...
Gravatar

#16 azathoth 23 år siden

#15: Der er jo ingen der forhindrer folk i at skrive HVORFOR de mener at den pågældende skuespiller de nævner navnet på er den bedste...

og så står der jo skuespiller, ikke skuespillerinde!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#17 Michael Andersen 23 år siden

Hvis de skriver HVORFOR at den pågældende skuespiller er den bedste...ville det sjovere for os andre at læse. Så lad os endelig få nogle begrundelser på...
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18 azathoth 23 år siden

#17: My point excactly... lad os få nogle begrundelser!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#19 trekster 23 år siden

Ud over mange af dem der er nævnt, har jeg også klart de følgende som nogle af mine favoritter:

Sean Connery
Fordi han ALTID (næsten ;)) levere en kanon præstations. Det er yderst sjældent at man ser ham i en ringe film. Desuden er han jo indbegrebet af Bond.

Michael Caine
Fordi han er i stand til at spille hvad som helst. Han har dog også været med i ufatteligt meget CRAP, men i de tilfælde har det sjældent været hans "skyld". Og så behøver jeg vel bare at sige "Get Carter"

Harrison Ford
'The Asskicking President', som blev hans kælenavn i "Air Force One", spiller stort set altid hamrende godt. Helt fra begyndelsen i "Star Wars" som den kære 'Scoundrel' Han Solo, til Dr. Henry Jones Junior i Indiana Jones filmene.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#20 filmz-vassago 23 år siden

#16: Ja, nu står der godt nok skuespiller, men i dagens Danmark kan det vel også være en kvinde.

Man siger jo også altid lærer, og ikke lærerinde. Danser, og ikke danserinde. Du siger vel heller ikke direktrice og direktør :)

Skriv ny kommentar: