Hmmm, har på fornemmelsen at det her kunne blive en meget lang tråd, kun indeholdende linier med skuespiller navne. Men sjovt nok er der ingen der har nævnt en kvinde endnu...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hvis de skriver HVORFOR at den pågældende skuespiller er den bedste...ville det sjovere for os andre at læse. Så lad os endelig få nogle begrundelser på...
Ud over mange af dem der er nævnt, har jeg også klart de følgende som nogle af mine favoritter:
Sean Connery Fordi han ALTID (næsten ;)) levere en kanon præstations. Det er yderst sjældent at man ser ham i en ringe film. Desuden er han jo indbegrebet af Bond.
Michael Caine Fordi han er i stand til at spille hvad som helst. Han har dog også været med i ufatteligt meget CRAP, men i de tilfælde har det sjældent været hans "skyld". Og så behøver jeg vel bare at sige "Get Carter"
Harrison Ford 'The Asskicking President', som blev hans kælenavn i "Air Force One", spiller stort set altid hamrende godt. Helt fra begyndelsen i "Star Wars" som den kære 'Scoundrel' Han Solo, til Dr. Henry Jones Junior i Indiana Jones filmene.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
#11 filmz-vassago 23 år siden
#12 Spanner 23 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#13 filmz-vassago 23 år siden
#14 filmz-XENTiNEL 23 år siden
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
#15 filmz-vassago 23 år siden
#16 azathoth 23 år siden
og så står der jo skuespiller, ikke skuespillerinde!!! ;)
#17 Michael Andersen 23 år siden
#18 azathoth 23 år siden
#19 trekster 23 år siden
Sean Connery
Fordi han ALTID (næsten ;)) levere en kanon præstations. Det er yderst sjældent at man ser ham i en ringe film. Desuden er han jo indbegrebet af Bond.
Michael Caine
Fordi han er i stand til at spille hvad som helst. Han har dog også været med i ufatteligt meget CRAP, men i de tilfælde har det sjældent været hans "skyld". Og så behøver jeg vel bare at sige "Get Carter"
Harrison Ford
'The Asskicking President', som blev hans kælenavn i "Air Force One", spiller stort set altid hamrende godt. Helt fra begyndelsen i "Star Wars" som den kære 'Scoundrel' Han Solo, til Dr. Henry Jones Junior i Indiana Jones filmene.
#20 filmz-vassago 23 år siden
Man siger jo også altid lærer, og ikke lærerinde. Danser, og ikke danserinde. Du siger vel heller ikke direktrice og direktør :)