#31 22 år siden

det vil helt sikker blive meget kedeligt når folk som:

Sean Connery
Samuel L. Jackson
Clint Eastwood
Jackie Chan
Tom Hanks
Bruce Willis
Arnold Schwarzenegger
Jean Claude Van Damme
Sylvester Stallone
Christoffer Lambert
Meg Ryan
Cameron Diaz
Jamie Lee Curtis

holder op med at lave film. de har ikke kun lavet gode film, men de har lavet mange. Mange af de nye skuespillere er alt for popsmarte.
Jeg holder mig til de gamle der kan deres kram.
Gravatar

#32 Skobbolop 22 år siden

haha....hvis du har jean claude van damme med på listen sakl du også have Steven Seagal med...

:D:D

jeg ved ikke lige om kan kalde Cameron Diaz for en gammel skuespiller?

#33 filmz-KYLLE 22 år siden

men hun er dejlig

#34 filmz-KYLLE 22 år siden

og ja jeg manglede : Steven Seagal

og jeg mangler sikkert andre men kunne ikke lige komme på flere :-)

#35 22 år siden

Tom Hanks synes jeg er kandidat til at have været i flest gode film. Og han har helt sikkert en eller anden vigtig charme, som gør sig god på film. Og derudover præsterer han, præcist som Robert DeNiro (hvilket han også lige har fået en pris for), at leve sig ind i sine roller med liv og sjæl. Han lægger meget besværd i det. Det er blot synd han har problemer med interacting. Hans kommunikation med andre skuespillere virker ikke fuldkommen, og det får ham til at virke lidt fraværende.

Min yndlingsskuespiller er Al Pacino. Fantastisk film-charme (et selvopfundet begreb som folk kan lægge i hvad de vil), og så er han overall dygtig. Men skuespil er jo af en mærkelig størrelse og det er ikke altid nemt at bedømme folk.

Af lidt nyere folk synes jeg Kevin Spacey er fed, hovedsageligt for hans præstation i American Beauty.

Sidst men ikke mindst er Jack Nickolson værd at nævne. Jeg synes dog ikke hans roller er så alsidige som Al Pacinos og får derfår ikke givet sig selv så meget. Det er der dog delvist blevet rettet op på af den nye Smith-film.
Gravatar

#36 MadMartigan 22 år siden

Harrison Ford er vel ham der har været med i flest gode film, men vi snakker vel om skuespillerens evner og ikke de film han medvirker i:

Harrison Ford:

Star Wars: 1 2 3
Indiana Jones: 1 2 3
Apocalypse Now
Blade Runner
Patrio Games
Clear and Present Danger
The Devil's Own

#37 azathoth 22 år siden

Hmm... er han ikke kun med i 2 minutter i Apocalypse Now?
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#38 filmz-vassago 22 år siden

Og? Judi Dench fik en Oscar for hendes 8 min. optræden i "Shakespeare in Love" :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#39 MadMartigan 22 år siden

Han er med ikke! Ved ikke lige hvor lang tid, men der er ikke mange der har været med i så mange gode film!

#40 22 år siden

#36: De tre sidste er vel rimeligt tvivlsomme kandidater til at rangere blandt rigtigt gode film. Og hans rolle i Apocalypse Now, please, jeg kan fint acceptere biroller, men hans 2 minutter er da på ingen måder bærende. Det skal så lige siges at jeg synes du mangler hans Witness fra 86, som er rimelig fantastisk.

Selvom jeg hader at sammenligne skuespilleres piklængde, så synes jeg altså at Tom Hanks filmliste ser noget mere prængende ud:

Catch Me If You Can
Road To Perdition
Cast Away
The Green Mile
Saving Private Ryan
Apollo 13
Forest Gump
Philidelphia
Sleepless In Seatle

Skriv ny kommentar: