Gravatar

#391 MMB 13 år siden

Er lidt ked af at sige det, men du bliver næppe overrasket eller skuffet. :) Den var næsten præcis som jeg forventede. :) Her snakker jeg om TKAAR.
Gravatar

#392 Babo Rises 13 år siden

Nu må vi se om jeg får den set.. men orker squ ikke.
Gravatar

#393 Kruse 13 år siden

Jeg mangler "The King's Speech" og "The Kids Are Alright", men det bliver kun "The Kids Are Alright" af de to som jeg når inden Oscarshowet. Mine vurderinger og rækkefølge er som følgende:

Black Swan - 9/10
The Social Network - 9/10
Toy Story 3 - 9/10
Winter's Bone - 8/10
Inception - 8/10
True Grit - 8/10
127 Hours - 8/10
The Fighter - 7/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#394 IK 13 år siden

Babo Rises (390) skrev:
den sidste ser bare ualmindelig kedelig ud, at jeg næsten ikke orker at få den lejet.

Haha hvor er du bare negativ. ;p Den er faktisk ganske god, 7/10. Bedre end True Grit og Winters Bone synes jeg.
Gravatar

#395 frahm-2 13 år siden

Skal se True Grit på lørdag og så er alle bedste film nominerede set. Så regner jeg også med at nå Another Year og Animal Kingdom inden uddelingen og jeg får måske også chancen for at se Outside The Law, hvilket kunne være fedt.

Min favorit er klart Black Swan indtil videre, men som andre har bemærket, så vinder den nok ikke. Jeg tror på at King's Speech tager den, men jeg ville blive virkelig glad hvis den gik til Black Swan.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#396 wimmie 13 år siden

Jeg er bange for at 'Black Swan' er for dyster og "gyseragtig" til akademiet...hvor ofte er det lige sket at en så mørk film har vundet oscars?
Intet ondt om 'The King's Speech' (glæder mig til at se den), men den ligner en typisk Oscar-film; store skuespilspræstationer, en mand der skal "overkomme" en form for handicap og tidssvarende kostumer ;)
Jeg bliver i hvert fald overrasket hvis den ikke vinder (så skulle det da lige være 'The Social Network' der løb med æren.)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#397 wiseguy 13 år siden

Jeg mangler at se ”127 Hours” og ”The King’s Speech”
Det har været en fornøjelse at se alle de andre film nomineret til årets bedste film. Men skal jeg fremhæve en eller to bliver det ”Black Swan” og ”Inception”. De to film står som de bedste biografoplevelser i det forgangne Oscar år.
Det er lidt noget tis, at ”The King’s Speech” først får premiere i næste uge :o(
Anyways! Jeg tror heller ikke mine favoritter har en chance – mine penge er på ”The Social Network”.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#398 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#399 Babo Rises 13 år siden

IK (394) skrev:
Haha hvor er du bare negativ. ;p Den er faktisk ganske god, 7/10. Bedre end True Grit og Winters Bone synes jeg

I know, måske er jeg bare ikke lige oplagt til den film lige nu :) Men min filmbuddy tager den vist med på søndag op til mig, hvor vi skal se showet og et par film inden.
Gravatar

#400 wimmie 13 år siden

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: