Gravatar

#1 Tylerdurden 21 år siden

Johnny Depp ligger i forhandlinger om at spille hovedrollen i en filmatisering af Ozzy Osbournes liv

Af Philip Thomsen - 10:36 - 24. jun. 2004

Reality stjernen og rocklegenden Ozzy Osbourne kan se frem til, at hans liv bliver filmatiseret på det store lærred.

Ozzy-feberen kender ingen grænser og selveste Johnny Depp ligger i forhandlinger om at spille den engelske Black Sabbath-stjerne filmen om Ozzys liv.

Sharon Osbourne bekræfter nyheden over 'Kerrang! Magazine', men siger også at intet endnu er sikkert.

I samme interview afslørede Sharon, at Ozzy har planer om at gå på pension om et par år.

-----------------------------------------------

Personligt glæder jeg mig til at se Johnnyboy gi den så Ozzy. Håber sgu filmen bli'r til noget.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#2 Yoda 21 år siden

Depp som Ozzy - det kan kun blive spændende! Men er det muligt for en skuespiller, at få Ozzys karakteristiske "jeg-har-taget-narko-siden-jeg-kunne-gå" tågede udtryk frem i øjnene C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 El vez 21 år siden

Tyler, hvorfor sender du det ikke ind som nyhed ? :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 Ikari 21 år siden

Tja, vi har da allerede en lignende nyhed liggende i de gamle gemmer her på filmz.dk.
Tjek nyhedsarkivet 8. august 2003.
Gravatar

#5 Martindan 21 år siden

#2 - det er Depp vi taler om... selvfølgelig er det muligt....
for cryin' out loud......
Gravatar

#6 Lady Arwen 21 år siden

Hvor er det bare en GAMMEL "nyhed" det har stået i Vi Unge for LANG tid siden!!!!!!

det lyder da spændende!!!!Johnny bide hovedet af en flagermus(LÆKKERT not)
Doctor Who <3
Gravatar

#7 Tylerdurden 21 år siden

#3 Hver gang jeg sender en nyhed ind, så får jeg en mail og at min nyhed er blevet slettet eller ligende. SÅ nu har jeg bare droppet det med nyheder og poster bare alm.
Så kan de lærer det, eller også kan jeg, eller et eller andet.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#8 El vez 21 år siden

Aww det kan i ikke være bekendt, admins! ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 Michael Andersen 21 år siden

Det er jo kun hvis nyheden har været bragt før (som i dette tilfælde) eller falder uden for nyhedsinteresse at vi "sletter" nyheden og sender den retur til afsenderen. Vi kører bestemt ingen personlig hetz mod nogen :) Så, Tylerdurden, send dem da hellere ind som nyhed først. Hvis de bliver godkendt, kommer de på forsiden og derved ud til flere brugere og du bliver også krediteret som forfatteren.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 chandler75 21 år siden

Hvis de vel og mærke har en vis længde og bliver omskrevet, og ikke er en direkte kopi fra originalkilden.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: