Eh.. kiggede lige for sjovt på hbo.com, og kunne ikke finde noget... Så blev jeg nysgerrig, og fandt ud af, at det er ABC der sender den (linky).. eller er det mig der er gal på den...
jeg er igang med at se den nu, og det jeg har set indtil videre synes jeg rigtig godt om hehe, dejlig komisk, med hende den for perfekte mor der ikke vil pise normale ting hendes mand bliver spillet af ham fra J.A.G calyton webb som han hedder i den serie.
Jeg tror det her bliver en serie jeg skal følge med i.
hvem er forresten hende der spiller den for perfekte mor, hun virker bekendt.
serien er meget forudsigelig indtil videre, men det gør nu ikke noget for man tænker mere, nej det gør hun ikke istedet for, nåja self gør hun det. Tænker i sær på kvinden der boller med den unge gartner, og manden brokker sig så over hans plæne ikke er blevet slået, hvorefter hun under en fest tager hjem og klipper græset og tager til bage til festen, hvor hendes mand står og drikker sig fuld.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hun hedder Marcia Cross og du kender hende sikkert fra Melrose Place, hvor hun spillede Kimberly en rigtig bi... men også en masse andre serier både som fast men også gæstestjerne.
Jeg tror nok den skal blive god, der er da lagt op til en masse så den ikke bare bliver en ny Sex in The City. HBO har gjort det igen.
den der monolog ting med den afdøde veninden under hele serien fungere rigtig godt, håber det er en de beholder hele tiden. det giver en sjov effekt, og det fungere bedre end med carrie i sex and the city.
af en eller anden grund virker den her serie mere sort, end f.eks. Sex and the city, som faktisk slet ikke er sort i det overhovedet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, den var faktisk ret morsom, på en dyster og underlig måde. Der stikker noget under. Gad vide hvad det er der er i den pool, og hvad det brev betød??
Havde nu håbet på at det var enkeltstående afsnit, for jeg hader at følge med i serier. Man får aldrig set dem alle.. Ligesom lost. Jeg røg af efter #2..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
HBO er heldigvis ikke en betalings kanal herhjemme, som den er i fx USA, så godt nok skal vi vente længere på at se serierne, men da de fleste med tiden komme på TV2 eller svensk TV4 eller Norsk TV2 kan jeg godt klare den lille forsikelse på et par uger og så slippe for at betale for at se alle disse gode serier.
Med hensyn til "Lost" syntes jeg stadig den er god, måske fordi der er så anderledes end alt det andet vi ser fra USA. Jeg syntes at den er meget intens selvom den flere gange er tæt på at gå i selsving. Flere af mine bekendte i USA siger at den bliver bedre endnu, så nu må vi se.
jo jo, den er skam god, men jeg ryger bare af serier fordi man altid skal et eller andet. Jeg vil helst eje dem på DVD, så bestemmer jeg selv tempoet :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 davenport 21 år siden
#12 filmz-Fjolle 21 år siden
Well.. nu må vi se hvad det er for noget :)
#13 elwood 21 år siden
Jeg tror det her bliver en serie jeg skal følge med i.
hvem er forresten hende der spiller den for perfekte mor, hun virker bekendt.
serien er meget forudsigelig indtil videre, men det gør nu ikke noget for man tænker mere, nej det gør hun ikke istedet for, nåja self gør hun det. Tænker i sær på kvinden der boller med den unge gartner, og manden brokker sig så over hans plæne ikke er blevet slået, hvorefter hun under en fest tager hjem og klipper græset og tager til bage til festen, hvor hendes mand står og drikker sig fuld.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Jeg tror nok den skal blive god, der er da lagt op til en masse så den ikke bare bliver en ny Sex in The City. HBO har gjort det igen.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 elwood 21 år siden
af en eller anden grund virker den her serie mere sort, end f.eks. Sex and the city, som faktisk slet ikke er sort i det overhovedet.
#16 elwood 21 år siden
#17 davenport 21 år siden
Havde nu håbet på at det var enkeltstående afsnit, for jeg hader at følge med i serier. Man får aldrig set dem alle.. Ligesom lost. Jeg røg af efter #2..
#18 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#19 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#20 davenport 21 år siden