Yep!!! den skal helt sikkert ses!!! Målgruppen er vist vores koner og kærester, men den skulle være ganske morsom, og så er der jo bestemt også lidt for husarerne at glo på ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg har også overvejet at se den, men ved ikke så meget om den. Er der nogen der gør? Er det komedie eller hvad? Det er svært at se i de previews der kører. Den ser på den ene side morsom ud, men også lidt dramaagtig.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
manden bag fortalte noget sjovt under golden globe uddellingen, om netop hvad den sku deffineres som, han havde været rundt til forskellige studier og forsøgt at få dem til at tage den til sig, og da han kom til det selskab som gerne ville tage den til sig, spurgte de ham hvo'enm han havde forsøgt at lancere den.
han sagde at han havde fortalt det var en satire, og derefter sagde selskabet, "nej nej det forkert du må ikke lancere den som en satire, det er folk trætte af, du skal sige det er en Reality soap.
Jeg skal også lige tjekke den ud hvertfald, lang tid siden man har set noget til Teri Hatcher hehe. Glæder mig hvertfald til at se hvad det er for noget.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har set 15 afsnit, og jeg er positivt overrasket. Oh nej, jeg er ikke en pige. Jeg har på fornemmelsen af at serien minder meget om "Sex & The City" som er flyttet ind i et villa-kvatér.
Overraskende nok har serien også en suspense-del som er yderst velfungerende og er den primære grund til at jeg har set med indtil videre. Alle har hemmeligheder og noget skummelt lurer under overflade ved 'Mysteria Lane'. Serien er velfortalt og skuespillet er godt.
Gi den en chance. Selv drengene :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg giver den helt klart en chance. Jeg var også skepsis overfor "Six Feet Under" da den kom frem, og den er nu min favorit-serie ved siden af "Sopranos". Det er sjældent at HBO ikke er lige med kvalitet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
HBO rules. Det undrer mig at de ikke har satset på det skandinaviske marked. Der er HBO asia, og man kan også se det i flere af de øst-europæiske lande.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 chandler75 21 år siden
#2 wiseguy 21 år siden
#3 davenport 21 år siden
#4 chandler75 21 år siden
#5 elwood 21 år siden
han sagde at han havde fortalt det var en satire, og derefter sagde selskabet, "nej nej det forkert du må ikke lancere den som en satire, det er folk trætte af, du skal sige det er en Reality soap.
Jeg skal også lige tjekke den ud hvertfald, lang tid siden man har set noget til Teri Hatcher hehe. Glæder mig hvertfald til at se hvad det er for noget.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 DarkLight 21 år siden
Overraskende nok har serien også en suspense-del som er yderst velfungerende og er den primære grund til at jeg har set med indtil videre. Alle har hemmeligheder og noget skummelt lurer under overflade ved 'Mysteria Lane'. Serien er velfortalt og skuespillet er godt.
Gi den en chance. Selv drengene :)
#7 chandler75 21 år siden
#8 nakalay 21 år siden
#9 filmz-vassago 21 år siden
#10 elwood 21 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"