1) "Ved den danske premiere i vinter kaldte jeg »Desperate Housewives« for en let og boblende cocktail,..." Og her ved afsnit 14 er bruset væk? Det er stadig den samme sæson. Det er ikke "2 omgang". Dansk tv har en fantastisk evne til at smadre alle serier.
2) Det er naivt at tro det er første gang sådan noget sker. Det er naivt at tro skaberne ikke havde en længere historie i ærmet.
3) BT har og vil aldrig få mig til at ændre mening om noget som helst. Det er for fritidsskribenter og for weekendlæsere.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#21 DarkLight 21 år siden
#15, det er en gennemgående ting som hele tiden bliver brugt, og ja, det fungerer til UG.
#22 filmz-Bruce 20 år siden
#23 elwood 20 år siden
Jeg synes da snare at jeg savnede en ordentlig slutning på det, men self
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 filmz-Bruce 20 år siden
#25 DarkLight 20 år siden
Og her ved afsnit 14 er bruset væk? Det er stadig den samme sæson. Det er ikke "2 omgang". Dansk tv har en fantastisk evne til at smadre alle serier.
2) Det er naivt at tro det er første gang sådan noget sker. Det er naivt at tro skaberne ikke havde en længere historie i ærmet.
3) BT har og vil aldrig få mig til at ændre mening om noget som helst. Det er for fritidsskribenter og for weekendlæsere.
#26 elwood 20 år siden
Themet giver mig stadig kuldegysning når jeg høre det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"