Gravatar

#21 DarkLight 21 år siden

#8, min smag er ikke forkvaklet. Jeg har bare et åbent sind og erkender kvalitet istedet for at fyldes med bitter fordomme :)

#15, det er en gennemgående ting som hele tiden bliver brugt, og ja, det fungerer til UG.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 filmz-Bruce 20 år siden

Jeg var tæt på at bestille sæson 1, men nu læser jeg lige denne, så nu bliver det ikke til noget alligevel.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#23 elwood 20 år siden

#22 lige læst artiklen, og hans slutbemærkning med, twin peaks hmm blev man træt af den?

Jeg synes da snare at jeg savnede en ordentlig slutning på det, men self
Bob er en ok afslutning, men aligevel så jeg gerne lige der blev lavet lidt mere
kan ikke huske om det var meningen den sku stoppe der eller om Lynch havde planer om flere afsnit?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 filmz-Bruce 20 år siden

#22 Ved ikke. Jeg var totalt bidt af sæson 1 dengang og er det stadigvæk. Men synes selv sæson 2 var klart dårligere. Fire Walk With Me, var dog fed.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 DarkLight 20 år siden

1) "Ved den danske premiere i vinter kaldte jeg »Desperate Housewives« for en let og boblende cocktail,..."
Og her ved afsnit 14 er bruset væk? Det er stadig den samme sæson. Det er ikke "2 omgang". Dansk tv har en fantastisk evne til at smadre alle serier.

2) Det er naivt at tro det er første gang sådan noget sker. Det er naivt at tro skaberne ikke havde en længere historie i ærmet.

3) BT har og vil aldrig få mig til at ændre mening om noget som helst. Det er for fritidsskribenter og for weekendlæsere.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 elwood 20 år siden

jeg kunne nu godt li hele Window Earl's twistede sind, mener da han kom frem i sæson 2 eller var han også med i sæson 1?

Themet giver mig stadig kuldegysning når jeg høre det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: