Jeg ved ikke om det er pinligt, men jeg ved bare at når man sidder på bageste række med sin kæreste kan en mørk, halvtom biograf sal bruges til mange sexuelle udskejelser...
Min kusine og jeg selv sad som de 2 eneste og grinede meget højlydt i Scary movie hvor Shannon Elisabeth bli'r flænset i kælderen og man i bagrunden lige inden høre Redrum visken, det pinlige var vel egenligt ikke os der grinede i en meget stille sal, men resten der ikke kendte (eller huskede) en sådan udødlig klassiker. Men sjavt var det nu.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Anyway: Første gang jeg var inde og se Fellowship of the Ring var med min kæreste i en propfyldt biograf i en dansk provinsby (spørg ikke). Jeg var selvsagt dybt opslugt af filmen, selv lige efter anden akt var gået i gang. Nu skal der som regel meget til, førend en film forskrækker mig, men da Bilbo lige pludselig greb ud efter Ringen, blev jeg så forskrækket, at jeg -med en lidt for høj stemme- fik udbrudt: "Der sked jeg da vist i bukserne!" De nærmeste rækker brød sammen i grin. Men skal jeg dømme efter lugten af lort der bredte sig i salen, tror jeg ikke, at jeg var den eneste.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#11 Tylerdurden 22 år siden
#12 Kalle Ferm 22 år siden
#13 filmz-XENTiNEL 22 år siden
Indeed
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
#14 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 filmz-lbw 22 år siden
#16 HelmerJ 22 år siden
#17 davenport 22 år siden
Bare en strøtanke..
#18 HelmerJ 22 år siden
#19 Captain Vallo 22 år siden
Enig!
Anyway:
Første gang jeg var inde og se Fellowship of the Ring var med min kæreste i en propfyldt biograf i en dansk provinsby (spørg ikke). Jeg var selvsagt dybt opslugt af filmen, selv lige efter anden akt var gået i gang. Nu skal der som regel meget til, førend en film forskrækker mig, men da Bilbo lige pludselig greb ud efter Ringen, blev jeg så forskrækket, at jeg -med en lidt for høj stemme- fik udbrudt:
"Der sked jeg da vist i bukserne!"
De nærmeste rækker brød sammen i grin.
Men skal jeg dømme efter lugten af lort der bredte sig i salen, tror jeg ikke, at jeg var den eneste.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#20 filmz-phalanx 22 år siden