Og hvad har man så oplevet af pinlige ting i en biograf:
Jeg har set at en mand tabte en pose med pinochio-kugler på en af de bagerste rækker. Salen var uheldigvis bygget op med skrå trægulv så det lød som hagl på et bliktag da 50 kugler rullede ned i bunden af biografen. DET var sq sjovt for alle andre end hamselv.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg var i en lokal bonderøvs-bif og se "The Firm" i sin tid, sammen med en kammerat, som havde et kilo jordnødder med.
Disse jordnødder skulle jo sættes til livs, og vi åd løs og dumpede alle skallerne på gulvet.. problemet var bare, at denne film havde en pause, hvilket vi ikke lige havde forudset.
Da pausen så kom, var det jo lidt svært at skjule, at vi havde svinet gulvet helt vildt til, og det var sgu en lidt pinlig affære.
Det pinligste....Jeg har vist ikke prøvet noget der var RIGTIG pinligt. Det er kun sådan noget som at kæresten sidder og bliver ved med, at sidde og smide popcorn i min kavalergang, så man er nødt til at sidde og rage der *GG* Ellers så har det vel være noget med at grine på de forkerte tidspunkter. Jeg blev f.eks lokket med ind og se S.W.A.T. igår, som jo er ufrivilligt sjov. Så jeg sad og hylede af grin det meste af tiden. Og så var der X-Men , hvor et par venner og jeg vist bare var til gene for alt og alle *GG*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#21 DarkLight 22 år siden
Jeg har set at en mand tabte en pose med pinochio-kugler på en af de bagerste rækker. Salen var uheldigvis bygget op med skrå trægulv så det lød som hagl på et bliktag da 50 kugler rullede ned i bunden af biografen. DET var sq sjovt for alle andre end hamselv.
#22 filmz-Kadann 22 år siden
Disse jordnødder skulle jo sættes til livs, og vi åd løs og dumpede alle skallerne på gulvet.. problemet var bare, at denne film havde en pause, hvilket vi ikke lige havde forudset.
Da pausen så kom, var det jo lidt svært at skjule, at vi havde svinet gulvet helt vildt til, og det var sgu en lidt pinlig affære.
#23 filmz-maban 22 år siden
Jeg var med... :)
oinks
#24 filmz-Asta 22 år siden
Ellers så har det vel være noget med at grine på de forkerte tidspunkter. Jeg blev f.eks lokket med ind og se S.W.A.T. igår, som jo er ufrivilligt sjov. Så jeg sad og hylede af grin det meste af tiden. Og så var der X-Men , hvor et par venner og jeg vist bare var til gene for alt og alle *GG*
#25 filmz-Kadann 22 år siden
#26 DarkLight 22 år siden
Boys, We are going in.
#27 davenport 22 år siden
Som mikkel siger "Dem der holder sammen boller sammen"
#28 filmz-Asta 22 år siden
#29 DarkLight 22 år siden
EDIT: Mente nu ikke så meget fra dit synspunkt. Fra alle andres. Popcorn eller bryster? You just can't loose.
#30 filmz-Asta 22 år siden