Gravatar

#1 Kalle Ferm 22 år siden

Hvad er det pinligste du har gjort i biografen? Eller på anden måde relateret til film?

Fornylig var jeg inde og se Den Sidste Samurai sammen med 2 fra min klasse. Jeg sad i den ene ende, og ved siden af mig Jacob og så Allan - Vassago, du kender Allan.

Jacob og jeg synes vist begge to den var lidt for flødebolle-agtig, så vi trængte til at grine lidt af den. På et tidspunkt var der én længere nede i salen der udbrød en mærkelig lyd, og mange kluk-lo lidt. Vi troede, det var én, der var faldet i søvn, og så vågnede lidt brat. De andre stoppede hurtigt, men Jacob og jeg kunne bare IKKE stoppe igen. Vi grinte og grinte som havde vi aldrig grinet før. I kender nok det at når man ikke MÅ grine, er det allerbedst. Det var det her.

Allan der sad 2 pladser fra mig, så mærkeligt over på os, og spurgte på et tidspunkt hvad vi havde gang i?

Vi undertrykte selvfølgelig grinene så meget som overhovedet muligt, men der gik vist omkring 3 minutter førend vi endelig stoppede.

Efter filmen blev vi hurtigt enige om at grinet havde været hele filmen værd. Allan sagde, at han syntes, det var noget mærkeligt noget, at vi grinte så meget - for havde vi ikke set det var en spastiker der sad nede foran?

ALDRIG har jeg haft så meget lyst til at krybe i et lille-bitte musehul og blive der! Ej hvor var det pinligt. Jeg håber virkelig at han ikke kunne høre os grine - og grine - og grine - af ham. :-(

Nå, en anden historie gik heldigvis ikke ud over nogen! Det var da jeg fornylig så Donnie Brasco. Efter filmen ville jeg lige se den dokumentar der også lå på skiven. Den var helt vildt grumset, og af en eller anden grund havde de klippet den, så alle hovederne var blevet skåret af... Indtil jeg (efter 20 min og mange irritationer senere) fandt ud af, at jeg havde trykket på zoom...

DOH - der følte jeg mig også smådum...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#2 Skum 22 år siden

Tjoeh jeg har engang været inde og se Blair Witch Project, efter at have drukket 9 liter øl (over en del tid godt nok) men jeg følte mig åbenbart rimeligt klar til at se en film der gynger rimeligt kraftigt pga. deres håndholdte ting der... Som filmen skred frem fik jeg det dårligere og dårligere, sad lidt og spekulerede i om jeg skulle knække mig i min tomme Nestea flaske men tænkte det nok ikke var det smarteste... Nåmmen filmens slutning nærmede sig og jeg havde forberedt mig mere og mere på at skulle løbe i fuld spænd ud og knække mig på lokummet der tilhører en biograf der rimer på Biocity. Da filmen så endelig slutter spæner jeg ud på det her lokum, men når nærmest kun at åbne døren før jeg knækker mig ud over HELE lokummet (læs _HELE_)... Fandme klamt... og lige som man skulle til at skride kommer der to gående ind som lige når at sige "Når der er nok en der har knækket sig", kigger op på mig, og så kommer den der "Nåååååh...." :/... Fandme fladt....
w00tness...
Gravatar

#3 nakalay 22 år siden

#2 Så kan du lære det! :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4 filmz-Daedalos 22 år siden

#2 LOLOLO

LÆR DET SØMAND ;D

#5 filmz-Daedalos 22 år siden

Jeg har aldrig oplevet noget virkelig pinligt...

Ikke andet end at sidde og grine hysterisk til en film,
men det tæller vel også i sidste ende :) Specielt til matrix
trioen .. og star wars episode 2: AOTC .. skreg af grin udover
hele biografen da Yoda gik amok med lightsabah

#6 filmz-lbw 22 år siden

Jeg rejste mig op og råbte "USA.. USA!" højt i Imperial under præsidentens tale i ID4. Men det var nok mest de andre i biffen, der syntes, at det var pinligt.

Men ok, jeg havde også fået en øl eller to.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#7 Patriarch 22 år siden

Mind mig om ikke at gå i biffen med jer.

I er dem mig og mine kammerater prøver at finde efter filmen :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 filmz-Wacker 22 år siden

Jeg sad som ene mand i biografen, sammen med kæresten + 20 andre kvindekøn og så The Hours. Synes det er lidt pinligt, og nej hvor var den ikke god, var ved at falde i søvn indtil flere gange
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#9 filmz-Plimmer 22 år siden

Jeg var så (u)heldig at have en kæreste da Titanic kom i biografen, så den skulle vi selvfølgelig ind og se. Da jeg ikke rigtigt synes der skete noget de første par timer af filmen begyndte jeg at kede mig usandsynligt meget. Da Kate Winslet skal til at males af Leonardo Di Caprio blev jeg lige pludselig meget opmærksom på filmen og da hun er ved at have smidt det meste filmer de ligeså stille og roligt ned af hendes ryg. Da de så klipper væk inden jeg når at få set noget som helst andet end en rygsøjle udbryder jeg, uden at tænke over det, "NEJ!!" inde i salen..

Den kan i så selv forestille jer hvordan blev modtaget af den fuldstændigt proppede sal og af kæresten..
Famous last words: What duck?
Gravatar

#10 filmz-derb 22 år siden

Det er ved at være en del år siden og kan ikke huske hvilken film det var, men jeg var i biff med familien og så bliver der pludselig sagt noget med "fuck-ass" eller noget. Hvilket jeg på det tidspunkt synes var genialt sjovt - som den eneste. Jeg kom så med et lille brøl af et grin, hvilket fik ca. hele salen til at grine af mig. DET var pinligt.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk

Skriv ny kommentar: