Gravatar

#11 lagoni 21 år siden

Truslen "you're a dead man!!" holder lissom ikke helt mere...

(undskyldundskyld, dårlig joke)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 chandler75 20 år siden

# 10 Ja, sådan noget lignende. Jeg skulle fange en pige...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#13 davenport 20 år siden

De kan gøre den slags ved en ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 filmz-Koenig 20 år siden

Jeg så engang en gammel dame bliver kørt over. Det lignede lidt påkørslen i fight club, bortset fra at en arm røg af.

En af mine venner døde også engang pga. blodtab, men blev også genoplivet. Hun mistede næsten alt sit blod pga. en kraftig menstraution... fandme sygt! godt jeg ikke er pige.
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#15 filmz-Fjolle 20 år siden

Sad engang i en bus, og så en helikopter styrte ned... Det distraherede chaufføren så meget, at han kørte ind i en traktor der transporterede nogle kemikalier..

Masser af blå blink, og jeg blev kørt på hospitalet i ambulance med fuld udrykning :)
/me elsker øvelser i beredskabsstyrelsen (CF)
http://www.fjolle.net
Gravatar

#16 MadMartigan 20 år siden

Hele Terkel i Knibe, er baseret på min barndom...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#17 chuck 20 år siden

Jeg kom hjem i lørdags, og blev afhørt af politiet, fordi jeg bor i Klerkegade 25, hvor de som nævnt havde fundet to ben og en arm. Jeg fik lov at passere, men var så dum at kigge ned og så derfor det ene ben. Det var pænt klamt. Jeg havde dog et godt alibi, for jeg kom direkte fra Riget, hvor jeg fire timer forinden var blevet far til en sød lille pige. Det satte ligesom liv og død i et kraftigt perspektiv.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#18 danschier.dk 20 år siden

#17 tillykke ;-)
Gravatar

#19 chronaden 20 år siden

tillykke :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#20 Yoda 20 år siden

Også et stort tillykke fra mig :o)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: