Jeg så engang en gammel dame bliver kørt over. Det lignede lidt påkørslen i fight club, bortset fra at en arm røg af.
En af mine venner døde også engang pga. blodtab, men blev også genoplivet. Hun mistede næsten alt sit blod pga. en kraftig menstraution... fandme sygt! godt jeg ikke er pige.
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
Sad engang i en bus, og så en helikopter styrte ned... Det distraherede chaufføren så meget, at han kørte ind i en traktor der transporterede nogle kemikalier..
Masser af blå blink, og jeg blev kørt på hospitalet i ambulance med fuld udrykning :) /me elsker øvelser i beredskabsstyrelsen (CF)
Jeg kom hjem i lørdags, og blev afhørt af politiet, fordi jeg bor i Klerkegade 25, hvor de som nævnt havde fundet to ben og en arm. Jeg fik lov at passere, men var så dum at kigge ned og så derfor det ene ben. Det var pænt klamt. Jeg havde dog et godt alibi, for jeg kom direkte fra Riget, hvor jeg fire timer forinden var blevet far til en sød lille pige. Det satte ligesom liv og død i et kraftigt perspektiv.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#11 lagoni 21 år siden
(undskyldundskyld, dårlig joke)
#12 chandler75 20 år siden
#13 davenport 20 år siden
#14 filmz-Koenig 20 år siden
En af mine venner døde også engang pga. blodtab, men blev også genoplivet. Hun mistede næsten alt sit blod pga. en kraftig menstraution... fandme sygt! godt jeg ikke er pige.
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#15 filmz-Fjolle 20 år siden
Masser af blå blink, og jeg blev kørt på hospitalet i ambulance med fuld udrykning :)
/me elsker øvelser i beredskabsstyrelsen (CF)
#16 MadMartigan 20 år siden
#17 chuck 20 år siden
#18 danschier.dk 20 år siden
#19 chronaden 20 år siden
#20 Yoda 20 år siden