Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Nu sad jeg lige og så det her med ham den parterede, og kom til at tænke på, at det ville være rimeligt klamt at finde arme, ben eller et torso..

Jeg har aldrig set et lig i virkeligheden, men har da set nogle trafikuheld der tangerede film. Det ser bare noget mere klamt ud, når man ser rigtigt blod. Det er jo næsten sort.

Jeg har også prøvet at blive stoppet i et militærområde i South Carolina, hvor en mand med stort gevær, skældte min grandonkel ud, for at opbevare sin pistol sammen med ammunitionen. Det var ret film-agtigt.

Hvad er det tætteste i har været på den slags. Den der siger 9/11 tager kagen for hurtigste sprint!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 lagoni 21 år siden

Jeg tænkte også at det i Kbh lød som en film (ikke et godt tegn, når man ikke tænker på virkeligheden først...), kan sagtens forestille mig Morgan Freeman og hans unge partner i fuld gang med at undersøge i Københavns gader.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 nakalay 21 år siden

Jeg har en blodvabel på min venstre storetå. :(
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4 chandler75 21 år siden

Jeg døde engang i en ambulance og måtte genoplives... det er da sådan lidt "E.R."-agtigt :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 filt 21 år siden

Lyder da ikke rart.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#6 chandler75 21 år siden

Det gælder vel ikke rigtig da jeg ikke ligefrem "oplevede" så meget af det...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 nakalay 21 år siden

#4 Af hvilke årsager døde du?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#8 chandler75 21 år siden

Blodtab... som følge af en ulykke på min skole.

Jeg kan huske at jeg efterfølgende skulle fylde mig med B-viaminer, men alligvel ligner jeg en vampyr i ansigtskuløren på skolebilledet fra det år.
Gravatar

#9 filt 21 år siden

Egentlig ret grotesk at skrive med en "død" mand. "Af hvilke årsager døde du?". :S
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#10 chronaden 21 år siden

#8 !

faldt du igennem et vindue eller hva?
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: