Nu sad jeg lige og så det her med ham den parterede, og kom til at tænke på, at det ville være rimeligt klamt at finde arme, ben eller et torso..
Jeg har aldrig set et lig i virkeligheden, men har da set nogle trafikuheld der tangerede film. Det ser bare noget mere klamt ud, når man ser rigtigt blod. Det er jo næsten sort.
Jeg har også prøvet at blive stoppet i et militærområde i South Carolina, hvor en mand med stort gevær, skældte min grandonkel ud, for at opbevare sin pistol sammen med ammunitionen. Det var ret film-agtigt.
Hvad er det tætteste i har været på den slags. Den der siger 9/11 tager kagen for hurtigste sprint!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg tænkte også at det i Kbh lød som en film (ikke et godt tegn, når man ikke tænker på virkeligheden først...), kan sagtens forestille mig Morgan Freeman og hans unge partner i fuld gang med at undersøge i Københavns gader.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 davenport 21 år siden
Jeg har aldrig set et lig i virkeligheden, men har da set nogle trafikuheld der tangerede film. Det ser bare noget mere klamt ud, når man ser rigtigt blod. Det er jo næsten sort.
Jeg har også prøvet at blive stoppet i et militærområde i South Carolina, hvor en mand med stort gevær, skældte min grandonkel ud, for at opbevare sin pistol sammen med ammunitionen. Det var ret film-agtigt.
Hvad er det tætteste i har været på den slags. Den der siger 9/11 tager kagen for hurtigste sprint!
#2 lagoni 21 år siden
#3 nakalay 21 år siden
#4 chandler75 21 år siden
#5 filt 21 år siden
#6 chandler75 21 år siden
#7 nakalay 21 år siden
#8 chandler75 21 år siden
Jeg kan huske at jeg efterfølgende skulle fylde mig med B-viaminer, men alligvel ligner jeg en vampyr i ansigtskuløren på skolebilledet fra det år.
#9 filt 21 år siden
#10 chronaden 21 år siden
faldt du igennem et vindue eller hva?