Jeg var i ´95 på verdens rundtur og vi var i vores gennemkørsel af USA på et tidspunkt i Colorado. Nærmere betegnet Colorado Springs, hvor vi skulle se et flymuseum, inde på Patterson Air Force base.
Efter at være gennemtjekket osv, fik vi lov at køre de 500 m ned til museet, men jeg drejede forkert og vi befandt os 5 minutter efter nede på landingsbanen, hvor soldater var ifærd med at trække klæder af 3 B2 Bombefly
Folk gik fuldstændigt amok og hev os ud af bilen med hævede rifler osv.
der var den gang hvor jeg var på en fiskekuttert sammen med en hajeskpert og en erfaren fisker og vi skulle ud og fange den her store haj der havde terroriseret en lokal strand... og det endete med båden blev ødelagt og jeg måtte kaste en gasflaske i munden på en og skyde så den kunne dræbes...
Eller den gang hvor jeg strandede på en øde ø med et filmhold og vi opdagede en kæmpeabe..
og den gang i hæren hvor min gruppe og jeg løb ind i et rumvæsen der kunne gøre sig usynlig under en mission....
for ikke at nævne dengang Tyler Durden inviterede mig ind i noget der hed Fight Club....
Tjaa, har været ude for at politiet kom stormende ind på mit værelse og anholdte mig for hacking. Virkede ret meget som om jeg var med i en film den dag. Blev smidt ind i et "venteværelse" og sådan lidt. Ret ubehagelig oplevelse.
Og så var der dengang min far jernede ind i en gammel mand med små 80 i timen (han kørte ud foran os). De par sekunder hvor dækkene skreg af smerte føltes som om jeg var med i en film. Også mest fordi hans bil lettede fra jorden.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet. http://derb.dk
Jeg kom cyklende en morgen hjem fra arbejde (natarbejde) og kørte på en mørk skovsti. Der holder en tilsyneladende tom bil i kanten af stien. Jeg hører en skrige "hjælp" men tror måske det er noget jeg bilder mig selv ind. Jeg kommer hjem og fortæller kæresten om det, og vi beslutter os alligevel at køre ud og tjekke efter. Da vi kommer derud er en fyr godt i gang med at gennemtæske en pige på passagersædet. Vi får revet døren op til bilen og river pigen med os over i vores bil, hvorefter fyren hopper rasende ud af bilen og lige akkurat når at åbne vores bildør igen, men falder, da vi suser afsted. Han sætter efter os i bilen, med høj fart ind igennem byen, svinger ud på en vej uden at overholde vigepligten, og suser ud foran en lastbil, som vi dog ikke rammer. Men vi ryster ham af i en rundkørsel. Vi sætter pigen af på politistationen hvor politiet tager sig af hende.
Det synes jeg i hvertfald var ret filmagtigt, og en episode mig og kæresten ikke glemmer.
Jeg var på vej hjem fra arbejde for nogle år siden, hvor jeg var med i kæmpe bil-sammenstød lidt uden for Kolding. Eller dvs at den bil jeg befandt mig i, overhovedet ikke blev ramt, men biler omkring os kørte galt, i grøften, ind i hinanden - selv i modgående retning kørte folk galt, fordi de skulle kigge. Det mest ubehagelige var dog da vi holdt helt stille midt på vejen, og en lastbil med ret høj fart kom bagfra, da det gik op for ham at der var en stor færdselsulykke, bremsede han så hårdt op, men pga islaget, skred hængeren ud, og nærmest rutschede lige imod vores bil... Der troede jeg kort at jeg skulle dø, det var totalt uvirkeligt.
Var også engang oppe på vores garage-tag for at hente en fodbold. Det var en garage hvor der havde været noget værksted på et tidspunkt, og der var ret højt fra gulv til loft. Et sted mellem en første og anden sal. Jeg træder så lige igennem det gamle eternit-tag, og falder hele vejen ned, forbi alt muligt glas og metalrør der kunne have spiddet mig - lige ned i min lillesøsters legetøjs-barnevogn, der bliver smadret fuldstændigt af min vægt. Mine kammerater kommer løbende ind, og starter med at skrige af grin, fordi jeg ligger der i en smadret barnevogn, ned fire hjul strittende ud under kroppen, og blodet sprøjtende ud fra flere steder (havde skåret mig på eternit-tagets skarpe kanter). Er dog nok lidt mere tegnefilmsagtigt...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#31 nakalay 20 år siden
PS: Jeg har patent på blodvabler, så' det sagt.
#32 JannikAnd 20 år siden
Jeg har det sort på hvidt, du! :)
#33 nakalay 20 år siden
#34 filmz-Dennis 20 år siden
Efter at være gennemtjekket osv, fik vi lov at køre de 500 m ned til museet, men jeg drejede forkert og vi befandt os 5 minutter efter nede på landingsbanen, hvor soldater var ifærd med at trække klæder af 3 B2 Bombefly
Folk gik fuldstændigt amok og hev os ud af bilen med hævede rifler osv.
Pænt rystende oplevelse
#35 20 år siden
Eller den gang hvor jeg strandede på en øde ø med et filmhold og vi opdagede en kæmpeabe..
og den gang i hæren hvor min gruppe og jeg løb ind i et rumvæsen der kunne gøre sig usynlig under en mission....
for ikke at nævne dengang Tyler Durden inviterede mig ind i noget der hed Fight Club....
#36 elwood 20 år siden
Mayor West ruller nemlig rundt i radioaktiv affald fordi han vil have superkræfter ligesom the Griffins. Hans forsøg ender bare ikke så godt hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 filmz-derb 20 år siden
Og så var der dengang min far jernede ind i en gammel mand med små 80 i timen (han kørte ud foran os). De par sekunder hvor dækkene skreg af smerte føltes som om jeg var med i en film. Også mest fordi hans bil lettede fra jorden.
http://derb.dk
#38 filmz-propagandapanda 20 år siden
Da vi kommer derud er en fyr godt i gang med at gennemtæske en pige på passagersædet. Vi får revet døren op til bilen og river pigen med os over i vores bil, hvorefter fyren hopper rasende ud af bilen og lige akkurat når at åbne vores bildør igen, men falder, da vi suser afsted.
Han sætter efter os i bilen, med høj fart ind igennem byen, svinger ud på en vej uden at overholde vigepligten, og suser ud foran en lastbil, som vi dog ikke rammer. Men vi ryster ham af i en rundkørsel. Vi sætter pigen af på politistationen hvor politiet tager sig af hende.
Det synes jeg i hvertfald var ret filmagtigt, og en episode mig og kæresten ikke glemmer.
#39 filmz-vassago 20 år siden
Var også engang oppe på vores garage-tag for at hente en fodbold. Det var en garage hvor der havde været noget værksted på et tidspunkt, og der var ret højt fra gulv til loft. Et sted mellem en første og anden sal. Jeg træder så lige igennem det gamle eternit-tag, og falder hele vejen ned, forbi alt muligt glas og metalrør der kunne have spiddet mig - lige ned i min lillesøsters legetøjs-barnevogn, der bliver smadret fuldstændigt af min vægt. Mine kammerater kommer løbende ind, og starter med at skrige af grin, fordi jeg ligger der i en smadret barnevogn, ned fire hjul strittende ud under kroppen, og blodet sprøjtende ud fra flere steder (havde skåret mig på eternit-tagets skarpe kanter). Er dog nok lidt mere tegnefilmsagtigt...
#40 JannikAnd 20 år siden
Denne sidste er en go' 'røver' at fortælle i byen, hva'? :)