Og fordi jeg lige indså, at jeg slet ikke har fået bestilt serien endnu, har jeg hermed bestilt to kopier, så jeg derved, som en mindre straf, kan give min kære moder den overskydende i gave.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Tirsdag d. 4 september er hermed lagt ind med en popup i min outlook.... whuuuhuu glæder mig til det begynder at blive tidligt mørkt...man når at få set nogle flere serier. Den gamle serietråd var jo død...så kommer lige med et tillægsspørgsmål...er der nogen der har rygter om nye serier der starter op her i løbet af seriesæsonen?
Iøvrigt så jeg lige, at Chris Albrecht forlod topstillingen hos HBO i maj, pga. alkoholproblemer. Om ikke andet så ved man da, at alkohol fører meget ondt med sig. Bl.a. Carnivales, Deadwoods og Romes aflysninger.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
[i]it results in severe writer’s block, alleviated by sports sex and heavy drinking. That alone would make for a situation with which writers at any level could relate, but Californication complicates matters by making Moody a sympathetic character.[i] der var jeg solgt....
"I think it's funny that 5 out of the 7 main actors have appeared on HBO shows as significant characters. Of course Michael C. Hall played David on Six Feet Under, but James Remar appeared as Richard in Sex and the City, while Lauren Velez, Erik King and David Zayas all appeared on Oz. I wonder whether Showtime deliberately went after HBO actors, or it was just a coincidence (most likely a coincidence)."
Michael C. Hall gjorde det fantastisk i "Six Feet Under". Var også vildt med Lauren Velez, og David Zayas i "Oz". Serien ser også ganske interessant ud, så skal da helt sikkert have fat i den.
Personligt blev jeg træt af Dexter efter en halv sæson - synes den gik meget i selvsving. Jeg gav den chancen efter alle de gode anmeldelser fra folk, men jeg kunne simpelthen ikke blive fanget af det.
Califonication kunne jeg godt finde på at give chancen. Spændene at se om Duchovny kunne lave et "comeback". Mon det er med vilje at titlen minder om hans film Kalifornia :)
#11 HonoDelLoce 18 år siden
#12 filmz-bullettooth 18 år siden
#13 filmz-Bruce 18 år siden
Iøvrigt så jeg lige, at Chris Albrecht forlod topstillingen hos HBO i maj, pga. alkoholproblemer. Om ikke andet så ved man da, at alkohol fører meget ondt med sig. Bl.a. Carnivales, Deadwoods og Romes aflysninger.
#14 filmz-bullettooth 18 år siden
#15 Bates 18 år siden
Michael C. Hall gjorde det fantastisk i "Six Feet Under". Var også vildt med Lauren Velez, og David Zayas i "Oz". Serien ser også ganske interessant ud, så skal da helt sikkert have fat i den.
#16 filmz-grev_michal 18 år siden
Califonication kunne jeg godt finde på at give chancen. Spændene at se om Duchovny kunne lave et "comeback". Mon det er med vilje at titlen minder om hans film Kalifornia :)
#17 El vez 18 år siden
starten på sæson 2 er også super spændende.. ehm.. har jeg hørt.
#18 DarkLight 18 år siden
#19 El vez 18 år siden
#20 Guts 18 år siden
...og set - åbenbart! ;)