Jeg synes han er ret morsom. Jeg har ganske vist ikke fået spillet så meget her i den intensive eksamensperiode, men ser frem til lange timer i sommerferien, hvor han kan få spruttet nogle flere frøer fra himlen og edderkopper fra underverdenen. Mener jeg er i level 30'erne.
I øvrigt: Hvilken slags varer formoder man vil kunne blive solgt på auktionshuset? Er det en bestemt slags udstyr eller hvad kan være så specielt, at man ikke med tiden vil kunne finde det i spillet?
Har kun dårlig erfaring med Witchdoctor'en men har ikke selv spillet den. spillede med 2 kammerater der begge er witchdoctor og det var en røvpine at se forskel på alle deres dyr OVER ALT og dem der skulle slåes ihjel. Men klassen så da ud til at være ret morsom at spille.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Er endelige kommet ordentligt i gang, Diablo er nede på normal og er gået i gang med Nightmare. Et enkelt godt uniq drop er det blevet til, til Witchdoc :)
Af class der er prøvet lidt: Demonhunter - han er det nye sort Witchdoctor - ganske underholdende Wizard - nok den mest udfordrende class at holde sig i live med
#127 synes ellers wizard er monsternem so far, men ok er godt nok kun lvl 28 med den.
Har klaret først act på inferno med min barbar, men act 2 er markant sværere og jeg har ikke lige 50 millioner guld at fyre af på udstyr, så med mindre blizzard skruer ned for sværhedsgraden af act 2, så kommer han nok ikke meget længere.
I øvrigt: Hvilken slags varer formoder man vil kunne blive solgt på auktionshuset? Er det en bestemt slags udstyr eller hvad kan være så specielt, at man ikke med tiden vil kunne finde det i spillet?
Hvis du snakker om rigtige penge, skal du nok regne med at det skal være rigtigt gode rare items, eller skal du nok kunne komme af med unique og sets uden problemer. Hvis det skal være til gold, kan du sælge alle rare items uden problemer. Jeg solgt i hvert fald nogle rare gloves, der ikke var specielt gode til 1700 forleden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#121 dyg 12 år siden
#122 HelmerJ 12 år siden
#123 Muldgraver 12 år siden
Jeg synes han er ret morsom. Jeg har ganske vist ikke fået spillet så meget her i den intensive eksamensperiode, men ser frem til lange timer i sommerferien, hvor han kan få spruttet nogle flere frøer fra himlen og edderkopper fra underverdenen. Mener jeg er i level 30'erne.
Derudover har jeg haft lidt sjov med Monk.
#124 Muldgraver 12 år siden
#125 HelmerJ 12 år siden
#126 Muldgraver 12 år siden
#127 Kiksmann 12 år siden
Et enkelt godt uniq drop er det blevet til, til Witchdoc :)
Af class der er prøvet lidt:
Demonhunter - han er det nye sort
Witchdoctor - ganske underholdende
Wizard - nok den mest udfordrende class at holde sig i live med
Mangler Barb og monk.
#128 inflector 12 år siden
Har klaret først act på inferno med min barbar, men act 2 er markant sværere og jeg har ikke lige 50 millioner guld at fyre af på udstyr, så med mindre blizzard skruer ned for sværhedsgraden af act 2, så kommer han nok ikke meget længere.
#129 Lord Beef Jerky 12 år siden
Hvis du snakker om rigtige penge, skal du nok regne med at det skal være rigtigt gode rare items, eller skal du nok kunne komme af med unique og sets uden problemer. Hvis det skal være til gold, kan du sælge alle rare items uden problemer. Jeg solgt i hvert fald nogle rare gloves, der ikke var specielt gode til 1700 forleden.
#130 Muldgraver 12 år siden
Tak :)
Det er alligevel lidt syret, at man kan handle med rigtige penge i forhold til ting i spil, som alle i princippet har adgang til.