Gravatar

#1 dyg 12 år siden

Tænkte, at vi lige så godt kunne oprette en lille selvstændig D3 tråd (væk fra konsol-tråden og væk fra hvad laver du nu).

Som sagt leger jeg først med en barbar, der lige pt er level 9.

Feel free to add me: dyg#2660
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 davenport 12 år siden

Jeg er også barbar, det er altid det letteste at starte med en kriger. Jeg har kun lige været inde, da det er uforeneligt med ulvetime og to skrigende unger. Men om lidt sover de, og Obersten skal se noget om unge kvinder og børn på 4eren, så jeg kan lige få nogle timer..

Hvad synes i om styringen? Jeg synes det er lidt træls, at man ikke kan ændre perspektiv, og at den kun går der hen, hvor man trykker. Kan meget bedre lide WOWs styring, menn nu er det jo ikke WOW, det ved jeg godt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Slettet Bruger [2906091982] 12 år siden

Har du spillet de to gamle, davenport? :)

Styringen er ikke meget anderledes på dem og andre spil af denne type.

Jeg spiller en monk, men spillede kun 15-20 min. før jeg skulle lave aftensmad.
Gravatar

#5 wiseguy 12 år siden

Tjaaa jeg ku bare godt tænke mig at komme til at spille lortet, men det er jo umuligt at komme ind på serveren :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6 MMB 12 år siden

wiseguy (5) skrev:
Tjaaa jeg ku bare godt tænke mig at komme til at spille lortet, men det er jo umuligt at komme ind på serveren :o(

+1

Jeg spiller i øvrigt Wizard. :)
Gravatar

#7 davenport 12 år siden

UT - ja, har spillet de andre, men det er længe siden, og jeg har nok vænnet mig til at controle på WOW-manér. Det kommer helt sikkert, jeg skal lige i gang.
Men jeg bryder mig ikke om at alle skriver, at de ikke kan komme ind... Nu har jeg ENDELIG en aften, hvor jeg kan gøre som jeg vil... >:I
Gravatar

#8 MMB 12 år siden

Der er simpelthen bare for mange, som prøver at komme ind nu. Så ind kommer du ikke foreløbig, tror jeg. :)
Gravatar

#9 davenport 12 år siden

Det er for dårligt, jeg har betalt... BETALT siger jeg...
Gravatar

#10 davenport 12 år siden

Kæft folk er sure på Battle.nots forum :D

Skriv ny kommentar: