Gravatar

#21 MMB 12 år siden

Diablo og spejlæg. Jeg kan ikke se, hvor problemet er? :P
Gravatar

#22 bhs 12 år siden

Nu fortryder man lidt, at man sidder med en gammel macbook :/
Har ikke gamet i 3-4 år, men når man hører om Diablo III, så trækker det gevaldigt.
Gravatar

#23 The Insider 12 år siden

#19, det sagde jeg også i går!
War. War never changes.
Gravatar

#24 The Insider 12 år siden

#22, hvor gammel er den? Min er halvanden år gammel og kører alle de nyeste spil fortrinligt. Jeg har selvfølgelig installeret Win7 på den, men det var også en smal sag! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#25 MMB 12 år siden

Du kan sagtens køre Diablo III på en 2 år gammel Macbook Pro med OS X. Det gør jeg. :)
Gravatar

#26 wiseguy 12 år siden

Så fik jeg da spillet lidt Wizard - det er sku okay :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#27 dyg 12 år siden

Skulle lige slå Skeleton King ihjel... Så skulle jeg liiige blive lvl 10..... Så skulle jeg liiiiiiige blive lvl 11... Nu sidder jeg her en time senere og kommer alt for sent i seng. Godnat!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 elwood 12 år siden

Monk er også ham jeg vil prøve næste gang, men tænkte jeg har været Barbarian i de andre spil, så den tadition skal vedligholdes, jeg er slet ikke kommet til Skeleton King endnu, er først lige kommet ned i dungeon'en (nåede dog igennem det i beta'en)

Men damm det hele er bare rent nostalagi, fra første gang man høre Deckard Cain's stemme 8-)

Og så til lyden af loot der samles op.

[url= skal da lige ha den her klassiker, med den kære Dekard Cain 8-) Stay a while and listen[/url]

Ang. login problemer, jeg røg ind med det samme første gang, men efterfølgende har jeg også fået problemet, det nok bare en start face (dog en uheldig) men Blizzard har vidst heller ikke fået alle serverne op endnu, så vidt jeg har læst.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#29 wiseguy 12 år siden

Jeg kløvede mig igennem alt og alle som barbar i beta'en og det virkede næsten for let. Men jeg ka' godt mærke, at jeg til tider er en anelse mere presset som wizard.

Det dersens arbejde ta'r alt for meget af ens fritid!!! og familie!! hvad ska man stille op med dem nu?? ;o)

Jeg glæder mig til at komme forbi Skeleton King og ind på jomfrueligt territorium ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#30 HelmerJ 12 år siden

8 timer på arbejde, hjem, installere OS, installere D3, spille, kort pause, spille, velkommen fredag
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: