Blinkende Lygter med Dirch Passer, Ove Sprogoe, Axel Strøbye og Paul Hagen. Og saa maaske Karl Stegger som Alfred Jaeger, Jesper Langberg som Carl og Malene Schwartz som Hanne... :-D
Eller alle skuespillerne fra Soldaterkammerater i en genindspilning af Jarhead eller Black Hawk Down eller Saving Private Ryan/Band of Brothers...
2001 - denne gang skal den selvfølge peppes op med nogle rumkampe. Rumvæsnerne skal være onscreen hele tiden i slimede gummidragter og der skal også være et romantisk side plot.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Hvis jeg skal være seriøs så kunne jeg godt tænke mig en genindspilning af Robert Altmans "The Long Goodbye". Den er baseret på hvad der muligvis er Raymond Chandlers bedste roman men filmen får IMO slet ikke udnyttet materialet. Den bliver istedet en serie underligt uvedkommende komiske indslag.
Der er dog mange der kan lide den, men ikke mig. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Jeg holder stadig fast i min "Jaws"-idé, men jeg kan ikke finde ud af, hvem der skal castes. Måske kunne en idé være Mel Gibson som helten (Brody) og Bill Murray som hjælper-gutten (Richard Dreyfuss i den originale)?
En helt anden idé kunne være en genindspilning af "Bonnie and Clyde" fra 1967 - måske med Quentin Tarantino og Charlize Theron (og selvfølgelig også Tarantino som instruktør).
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
King Kong remake all the way. Dem kan vi ikke få for mange af :P Det skulle være et krav for instruktøre at de alle skulle have lavet deres egen version af King Kong ;)
#11 jessup 19 år siden
Interveiw with a Vampire med Keith Ledger og Jake Gyllenhal.. - ved nærmere efteranke er det måske ikke så kreativt tænkt:)
#12 filmz-Bruce 19 år siden
You can be my wingman anytime!
#13 jessup 19 år siden
Being John Malkovic med Christopher Walken - faktisk ikke en dårlig idé.
Resten af dagen: med Sharon Stone og Al Pacino i overspils mode - huuhaa.
Rhinestone: med Dolly Parton og Sylvester Stallone - det lyder dårligt og den er lavet - seriøst en elendig film.
#14 filmz-wicket 19 år siden
#15 McPeter 19 år siden
Eller alle skuespillerne fra Soldaterkammerater i en genindspilning af Jarhead eller Black Hawk Down eller Saving Private Ryan/Band of Brothers...
#16 Benway 19 år siden
#17 Patriarch 19 år siden
#18 Benway 19 år siden
Der er dog mange der kan lide den, men ikke mig. :)
#19 filmz-jackjazz 19 år siden
En helt anden idé kunne være en genindspilning af "Bonnie and Clyde" fra 1967 - måske med Quentin Tarantino og Charlize Theron (og selvfølgelig også Tarantino som instruktør).
//JackJazz
#20 filmz-karlerminven 19 år siden
Det skulle være et krav for instruktøre at de alle skulle have lavet deres egen version af King Kong ;)
What is a not-joke?