Gravatar

#11 jessup 19 år siden

Pulpfiction fortalt med kontinuerligt plot og med Will Smith og Bill Murray i hovedrollerne.

Interveiw with a Vampire med Keith Ledger og Jake Gyllenhal.. - ved nærmere efteranke er det måske ikke så kreativt tænkt:)
This is just until June
Gravatar

#12 filmz-Bruce 19 år siden

Top Gun med Heath Ledger og Jake Gyllenhal som flyvelærer(inden).

You can be my wingman anytime!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 jessup 19 år siden

Capote med Jon Lowitz.

Being John Malkovic med Christopher Walken - faktisk ikke en dårlig idé.

Resten af dagen: med Sharon Stone og Al Pacino i overspils mode - huuhaa.

Rhinestone: med Dolly Parton og Sylvester Stallone - det lyder dårligt og den er lavet - seriøst en elendig film.
This is just until June
Gravatar

#14 filmz-wicket 19 år siden

Tarantino remake af Oldboy kunne være cool
I feel like I'm Han Solo, and you're Chewie, and she's Ben Kenobi, and we're in that fucked-up bar!
Gravatar

#15 McPeter 19 år siden

Blinkende Lygter med Dirch Passer, Ove Sprogoe, Axel Strøbye og Paul Hagen. Og saa maaske Karl Stegger som Alfred Jaeger, Jesper Langberg som Carl og Malene Schwartz som Hanne... :-D

Eller alle skuespillerne fra Soldaterkammerater i en genindspilning af Jarhead eller Black Hawk Down eller Saving Private Ryan/Band of Brothers...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16 Benway 19 år siden

2001 - denne gang skal den selvfølge peppes op med nogle rumkampe. Rumvæsnerne skal være onscreen hele tiden i slimede gummidragter og der skal også være et romantisk side plot.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#17 Patriarch 19 år siden

Tråden der kunne havde været spændende :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#18 Benway 19 år siden

Hvis jeg skal være seriøs så kunne jeg godt tænke mig en genindspilning af Robert Altmans "The Long Goodbye". Den er baseret på hvad der muligvis er Raymond Chandlers bedste roman men filmen får IMO slet ikke udnyttet materialet. Den bliver istedet en serie underligt uvedkommende komiske indslag.

Der er dog mange der kan lide den, men ikke mig. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#19 filmz-jackjazz 19 år siden

Jeg holder stadig fast i min "Jaws"-idé, men jeg kan ikke finde ud af, hvem der skal castes. Måske kunne en idé være Mel Gibson som helten (Brody) og Bill Murray som hjælper-gutten (Richard Dreyfuss i den originale)?

En helt anden idé kunne være en genindspilning af "Bonnie and Clyde" fra 1967 - måske med Quentin Tarantino og Charlize Theron (og selvfølgelig også Tarantino som instruktør).

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#20 filmz-karlerminven 19 år siden

King Kong remake all the way. Dem kan vi ikke få for mange af :P
Det skulle være et krav for instruktøre at de alle skulle have lavet deres egen version af King Kong ;)
----
What is a not-joke?

Skriv ny kommentar: