Hvis de skulle lave Neverending Story, skulle den være helt tro mod bogen. Jeg kunne godt tænke mig at se Graugraman og Xaides sorte "robotter" + alle de andre underlige væsner, der ikke er med på nuværende tidspunkt. Amarganth ville sikkert også være flot i en CGI udgave.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nu er det en film der er et mesterværk i sig selv og har inspireret utallige film - Wages of Fear af Clouzot - i Irak kunne være en mulighed dog ikke hvor lasten var farlig men vejbobmerne. Det skulle ikke være amerikanere der kørte lastbilerne men Irakere der var hyret af amerikanerne. Lasten vigtigt men ikke farlig. Det skulle være en film uden kendte ansigter - i hovedrollerne i al fald.
Kilomètre Zéro ved sidste års Copenhagen Filmfestival havde døde mennesker der skulle transpoteres ubemærket gennem Irak - farlig last men ellers kun perifær sammenligning. Three Kings har også lidt af det men meget lidt.
#31 davenport 19 år siden
Jeg kunne godt tænke mig at se Graugraman og Xaides sorte "robotter" + alle de andre underlige væsner, der ikke er med på nuværende tidspunkt.
Amarganth ville sikkert også være flot i en CGI udgave.
#32 jessup 19 år siden
Kilomètre Zéro ved sidste års Copenhagen Filmfestival havde døde mennesker der skulle transpoteres ubemærket gennem Irak - farlig last men ellers kun perifær sammenligning. Three Kings har også lidt af det men meget lidt.
#33 filmz-michaell 19 år siden