Gravatar

#1 Ash 19 år siden

Tendensen til genindspilninger af filmklassikere har været enorm de seneste par år, og de endelige produkter har ofte (hvis ikke hver gang) været pinlige.

På trods af det, synes jeg det er på tide at i, brugerne af filmz.dk, får muligheden for at sætte jeres egen genindspilning sammen. Bare skriv hvilken film (frit valg) du vil voldtage, og hvem hovedrollerne skal spilles af, samt eventuel instruktør!

Denne tråd skal kun ses som fis og ballade, og det kunne være herligt, hvis i bare skrev jeres bud, i stedet for at brokke jer over genindspilninger...
Gravatar

#2 Ash 19 år siden

Og jeg tager selv den første for lige at få sparket det hele i gang...

Film: "Den gode, den onde og den grusomme".
Den skal foregå i nutidens Harlem, og Tuco skal spilles af Bernie Mac, Wesley Snipes skal spille Blondie og Angel Eyes skal portræteres af Ben Affleck - udelukkende for at Ron Shelton, der skal omskrive og intruere hele pisset kan få fyret nogle af sine jokes om sorte kontra hvide af...
Gravatar

#3 Patriarch 19 år siden

Clockwork Orange - Jeg synes godt om den gamle. Men jeg mener godt at den kan tåle genindspilning da den gamle ikke har ældet yndefuldt, og næppe vil nå et nyt publikum - man skal nok være bidt a kubrick (som jeg). En ny, mindre syret version ville evære cool nok. Ved ikke lige med rollerne.

Elijah Wood som Alex måske - kunne være et flabet falg.

Men ellers ville en række talentfulde unknowns måske være den bedste rute, og så måske et par kende ansigter i biroller. Måske endda med cameo a Malcolm McDowell.

Skulle selvfølgelig selv lave score til filmen :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 filmz-Bruce 19 år siden

Brokeback Mountain skal instrueres af Ron Jeremy, med Lena Olin og Monica Belluci i hovedrollerne!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 filmz-jackjazz 19 år siden

#3:
Jeg vil ikke give dig helt ret. Jeg er ikke specielt fan af Kubrick, men jeg synes "A Clockwork Orange" er en ganske udmærket film, og jeg har svært ved at se, hvordan en nyindspilning skulle kunne gøre det bedre.

Mit forslag er "Jaws". Den originale er fantastisk, men med nutidens speciel effects kunne man få en noget mere effektfuld film ud af det, og samtidig kunne man så lave en mere interessant casting. Musikken skulle der dog ikke pilles ved. En fordel mere ved at genindspille "Jaws" er, at man så bagefter kan lave en række ordentlige efterfølgere, i stedet for det bras, som findes nu.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#6 Bates 19 år siden

#4 - Oh yeah! :D
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 19 år siden

#4 Hov, den drømte jeg i nat!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 filmz-Bruce 19 år siden

#7 Synes nok jeg så én lure ved teltåbningen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 19 år siden

#8 Ja, med et smalfilmsapparat.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 jessup 19 år siden

# Jaws - med en rabid delfin med en makrel fisker som "hajfangereksperten"- ville være mere kontroversiel end Da Vinci Code.
This is just until June

Skriv ny kommentar: