jeg tror jeg skal se Mission Julegave i aften, ved ik hvorfor jeg synes den er meget sjov at grinne af, Arnold gør lidt grin med sig selv.
Plus replikken "where is your christmas spirit", før han går amok hehe, hvertfald heller den end tim allens julemands film.
Mall Santa: Hey, Pal, you want a Turbo Man for Christmas? Howard Langston: Forget it, I'm not gonna sit on your lap. Mall Santa: Hey, Chief, that's not my bag... Get it?
eller den hel rigtige "Put that cookie down. NOW! (sagt med den hel rigtige Arnold stemme)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 chandler75 20 år siden
#12 elwood 20 år siden
Plus replikken "where is your christmas spirit", før han går amok hehe, hvertfald heller den end tim allens julemands film.
Mall Santa: Hey, Pal, you want a Turbo Man for Christmas?
Howard Langston: Forget it, I'm not gonna sit on your lap.
Mall Santa: Hey, Chief, that's not my bag... Get it?
eller den hel rigtige "Put that cookie down. NOW! (sagt med den hel rigtige Arnold stemme)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-michaell 20 år siden
#14 filmz-yoshimura 20 år siden
#15 filmz-gimleno1 20 år siden
#16 runehansen76 20 år siden
www.FaceBook.com/runehansen76
#17 NOWhere 20 år siden
#18 DarkLight 20 år siden
#19 filmz-canner 20 år siden
Den er kanon
#20 filmz-Kadann 20 år siden
Men, der er da stadig tre film fra P.S.W. Anderson i samlingen:
Resident Evil, Soldier og Event Horizon
som sikkert vil kunne betragtes som skidte film. Det er sikkert muligt der er flere, men jeg kan ikke lige komme på dem.