"Dark Angel" og "The Punisher" med the one an only, Dolph Lungren. Skandinaviens største action ikon :)
Ellers af nyere dato, er min absolutte favorit, som igen gider at se sammen med mig, Peter Berg's, dybt amoralske og kulsorte komedie "Very Bad Things". Den er så grotesk langt ude i hampen og det fede ved den er, at Berg aldrig på noget tidspunkt, blir politisk korrekt og prøver at undskylde for hvad Jon Favrau og co. får rodet sig ud i af ulykker.
Jeg synes det er en fremragende film. Desværre er jeg den eneste i min familie og omgangskreds der så synes det.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
"Manden de kaldte Nobody", jeg synes den film er så herre fed :) Men også film som "pirates of Silicon Valley" "Galaxyquest" og "Spaceballs".. sådan nogen film laves desværre ikke mere :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#21 nakalay 20 år siden
#22 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#23 filmz-Kadann 20 år siden
#24 dyg 20 år siden
#25 chandler75 20 år siden
#26 filmz-Bruce 20 år siden
#27 NightHawk 20 år siden
Ellers af nyere dato, er min absolutte favorit, som igen gider at se sammen med mig, Peter Berg's, dybt amoralske og kulsorte komedie "Very Bad Things". Den er så grotesk langt ude i hampen og det fede ved den er, at Berg aldrig på noget tidspunkt, blir politisk korrekt og prøver at undskylde for hvad Jon Favrau og co. får rodet sig ud i af ulykker.
Jeg synes det er en fremragende film. Desværre er jeg den eneste i min familie og omgangskreds der så synes det.
#28 filmz-gimleno1 20 år siden
Ellers er der "Reptilicus" af de danske....sandt mestermakværk på den fede måde! :-D
#29 filmz-herskegut 20 år siden
Men også film som "pirates of Silicon Valley" "Galaxyquest" og "Spaceballs".. sådan nogen film laves desværre ikke mere :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#30 DarkLight 20 år siden