Jeg tror vi alle kender det. Man har nogle film, som man er den eneste der synes om. Nogle film som er helt ens egen, og som man altid får lov at se selv.-)
Personligt har jeg et par stykker: Hackers - Kan nærmest replikkerne udenad, og den har stadig sin charme.
Den første der siger Pretty Woman, bliver slået med en kæp :)
Nogle af mine venner, bla. HelmerJ, er modstander af The Thing og Signs... Ved ikke om det tæller som GP i den sammenhæng. Ellers tror jeg ikke jeg ser dårlige film..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
jeg har måske en enkle Commando, synes det er en underholdene film, og den er inbegrebet af hele Harry Shearer's McBain filmhelt, som spilles af Rainer Wolfcastle i The Simpsons
Ved godt Mcbai8n filmen findes, men når man ser Arnold i Commando kan man sagtens se at han har kigget meget på den film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der er vel også tale om et definitionsspørgsmål, da der er "underlødige" film, film man ikke kan lide og film, der er så ringe, at de er sjove.
Jeg vil undlade at udbrede mig om film, jeg ikke kan lide, da smag jo (heldigvis) er forskellig.
Af underlødige film, er jeg helt klar til alt med latterlig høj lyd og overdrevne effekter. Film, hvor popcorn og hjernen-ud-af-vinduet er helt i orden. Disse kan jeg sagtens se flere gange bare for at blive underholdt.
Af ringe film er jeg til Hellraiser I-IV, Wishmaster 1-3 og lignende b-horror. Hvis underholdningsværdien skal højnes ser jeg et afsnit af Mystery Science Theater 3000, som tager sig kærligt af andre b-film. Der skal dog gå længe mellem jeg ser disse film, da de bare er ringe og egentlig ikke fanger min interesse, men bare er sjove i små doser.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#1 filmz-origo 20 år siden
Personligt har jeg et par stykker:
Hackers - Kan nærmest replikkerne udenad, og den har stadig sin charme.
Dawn of the dead(2004) - Sådan skal en splatterfilm simpelthen laves.
#2 dyg 20 år siden
Jeg kan stadigvæk ikke komme op med en rigtig guilty pleasure. Måske Cannonball Run, men det er jo en klassiker :D
#3 elwood 20 år siden
da da daaa "Captain Chaos" 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 chandler75 20 år siden
#5 davenport 20 år siden
Nogle af mine venner, bla. HelmerJ, er modstander af The Thing og Signs... Ved ikke om det tæller som GP i den sammenhæng.
Ellers tror jeg ikke jeg ser dårlige film..
#6 dyg 20 år siden
#7 davenport 20 år siden
#8 elwood 20 år siden
Ved godt Mcbai8n filmen findes, men når man ser Arnold i Commando kan man sagtens se at han har kigget meget på den film 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-Solevad 20 år siden
#10 lyspunkt 20 år siden
Jeg vil undlade at udbrede mig om film, jeg ikke kan lide, da smag jo (heldigvis) er forskellig.
Af underlødige film, er jeg helt klar til alt med latterlig høj lyd og overdrevne effekter. Film, hvor popcorn og hjernen-ud-af-vinduet er helt i orden. Disse kan jeg sagtens se flere gange bare for at blive underholdt.
Af ringe film er jeg til Hellraiser I-IV, Wishmaster 1-3 og lignende b-horror. Hvis underholdningsværdien skal højnes ser jeg et afsnit af Mystery Science Theater 3000, som tager sig kærligt af andre b-film. Der skal dog gå længe mellem jeg ser disse film, da de bare er ringe og egentlig ikke fanger min interesse, men bare er sjove i små doser.