Og deres postulater er uundværlige, når man skal finde guider til de store filmoplevelser, inklusiv klassikerne. ... Men ligegyldigt hvor stor pondus de har, kan du heller ikke selv bruge deres postulater til noget, når det gælder visse ansete film, som bare ikke helt er dig. Hvis du har betydelige indvendinger mod en film, måske uden ligefrem at afvise den helt, så hjælper det ikke, at disse "folk med kompetencer indenfor faget" billedligt talt hvisker dig i øret: "Jamen, det er et mesterværk, Bruce, det er et mesterværk!" ;-)
Jamen jeg behøver jo ikke lytte efter og det gør jeg da absolut heller ikke, hvis jeg er uenig :) Men det betyder omvendt ikke, at jeg ikke erkender den status som de nu engang måtte havd, hvis der nu f.eks. er film i BFI's Sight and Sound Poll 2012, som hædres, som jeg ikke synes om.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#21 Bruce 13 år siden
Jamen jeg behøver jo ikke lytte efter og det gør jeg da absolut heller ikke, hvis jeg er uenig :) Men det betyder omvendt ikke, at jeg ikke erkender den status som de nu engang måtte havd, hvis der nu f.eks. er film i BFI's Sight and Sound Poll 2012, som hædres, som jeg ikke synes om.