Indimellem opstår der i anmeldelses-tråde diskussioner om andre film og andre instruktører og skuespillere m.m. end dem, som tråden handler om. Disse diskussioner kan sommetider blvie rigtigt lange og derfor føles som et irriterende afbræk for andre, der hellere vil læse kommentarer om det, som anmeldelsen (eller nyheden) reelt handler om.
I sådanne tilfælde kan du skrive til modparten: "Vi ses i DVH eller 'Diskutér videre her- tråden".
Start altid med angive filmen eller personen, som I diskuterer. Så kan andre bedre følge med. :-)
Indimellem opstår der i anmeldelses-tråde diskussioner om andre film og andre instruktører og skuespillere m.m. end dem, som tråden handler om. Disse diskussioner kan sommetider blive rigtigt lange og derfor føles som et irriterende afbræk for andre, der hellere vil læse kommentarer om det, som anmeldelsen (eller nyheden) reelt handler om.
I sådanne tilfælde kan du skrive til modparten: "Vi ses i DVH eller 'Diskutér videre her- tråden".
Men indimellem kan DVH blive en lang off-topic tråd
I sådanne tilfælde kan du skrive til modparten: "Vi ses i DOTVH eller "Diskuter off-topic videre her-tråden".
Start altid med angive filmen eller personen, som I diskuterer, og så det off-topic emner der udsprang af dette Så kan andre bedre følge med. :-)
Og hvis det går galt, then we're all fucked!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er jo for dumt det her. Hvis man havner i en off-topic diskussion, så laver man jo bare en tråd, som omhandler emnet. Problemet ved at diskutere off-topic er jo, at det er svært at holde styr på, hvad der diskuteres, og det hjælper denne tråd jo ikke på. -.-
Det er jo for dumt det her. Hvis man havner i en off-topic diskussion, så laver man jo bare en tråd, som omhandler emnet. Problemet ved at diskutere off-topic er jo, at det er svært at holde styr på, hvad der diskuteres, og det hjælper denne tråd jo ikke på. -.-
Hvis man skal oprette en ny tråd hver eneste gang man kommer på afveje i en diskussion, så bliver der jo et hav af tråde. Nah, så tror jeg, at for mit vedkommende fortsætter med at gøre præcist som jeg plejer. Desuden er det regelen snarere end undtagelse, at én diskussion afføder en ny. Og til jer, der bliver irriteret over det: 'Go ahead. Make my day!'
#8 - hehe. Der er forskel på hjvilken tråd, det er i jo. I f.eks. What We Saw, vil man jo gerne skrive om en film, man har set, og få lidt kommentarer på det. Når en diskussion så har fortat to sider, så er det vel på tid at tage den et andet sted hen?
Præcis som det også er blevet gjort med diverse emner i Bedøm Alt, Hvad Laver Du Nu osv...
Præcis! Når en diskussion er et problem for topic, så er det jo fordi den fylder nok til, at den selv kan have sin egen tråd som f.eks. med legalisering af stoffer tråden...
#1 BN 13 år siden
Start altid med angive filmen eller personen, som I diskuterer. Så kan andre bedre følge med. :-)
#2 Kruse 13 år siden
#3 elwood 13 år siden
Men indimellem kan DVH blive en lang off-topic tråd
I sådanne tilfælde kan du skrive til modparten: "Vi ses i DOTVH eller "Diskuter off-topic videre her-tråden".
Start altid med angive filmen eller personen, som I diskuterer, og så det off-topic emner der udsprang af dette Så kan andre bedre følge med. :-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Bruce 13 år siden
Så afslutter man bare i Transformers 3 tråden også kaldet "the bin".
#5 MMB 13 år siden
#6 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Highland Park 13 år siden
#8 BN 13 år siden
Hvis man skal oprette en ny tråd hver eneste gang man kommer på afveje i en diskussion, så bliver der jo et hav af tråde. Nah, så tror jeg, at for mit vedkommende fortsætter med at gøre præcist som jeg plejer. Desuden er det regelen snarere end undtagelse, at én diskussion afføder en ny. Og til jer, der bliver irriteret over det: 'Go ahead. Make my day!'
#9 Skeloboy 13 år siden
Præcis som det også er blevet gjort med diverse emner i Bedøm Alt, Hvad Laver Du Nu osv...
#10 MMB 13 år siden
Præcis! Når en diskussion er et problem for topic, så er det jo fordi den fylder nok til, at den selv kan have sin egen tråd som f.eks. med legalisering af stoffer tråden...