Mit navn er resultatet af at jeg trykkede på 5 tilfældige taster en gang for et par år siden. F U K T Z. Længere er den ikke. Før det 'hed' jeg en overgang Fenster, efter Benicio Del Toros rolle i The Usual Suspects. Men der var for mange tyskere der hvor jeg spille Counter-Strike, og de talte hele tiden om at det betyder vindue.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Mit oprindelige nick var egentligt Vader, det var ikke vældigt opfindsomt, men Vader er jo sej :=) Blev dog til sidst træt af at der var lidt for mange med det nick, så jeg skulle finde et nyt. Det blev så Inflector, det poppede bare sådan ind i hovedet da jeg forsøgte at finde på et nick.
Diller kommer fra de gode gamle dage hvor min ven Dalgaard begyndte at blive kaldt Daller, da han jeg hang meget ud sammen blev det til diller daller... and thus diller. 82 er bare en dårlig vane fra da jeg skulle oprette mail, og man ikke kunne nøjes med diller, da det allerede var taget.
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
Mit stammer fra den græske mytologi, hvor nemesis er navnet på gudinden for hævn. Jeg spillede en del CS og Enemy teritory, hvor jeg syntes, at man skulle have et nick der gav lidt mening, istedet for fx **mag. 45** eller andre skøre navne. Andre navne jeg også her overvejet er: Phoenix, fra x-men som et næsten uovervindeigt væsen, der når det døde bare genopstod, ellers Apocalypse som skal symbolisere, at nu er der slag i luften. ;D Lidt nørd har man vel lov, at være. ;)
Tja... kommer af mit efternavn Quitzau, som iflg. en gammel folkeskolekammerat lød som kviksand. Har brugt det lige siden som alias, da der er meget rammende; langsomt men effektivt! Staver det også nogen gange som Qvikzand.
Mit stammer fra dengang hvor det at chatte var helt nyt og spændene. Fedtede lidt rundt med nogle ord og smagte på hvordan de lå i munden. Endte ud met et underligt fusions-produkt, som lige manglede det sidste for at blive perfekt.
Så en dag da jeg sad og skulle skrive min highscore ind (det var vidst i "Snake", hvis der er nogen der kan huske det geniale spil) på vores klassecomputer i folkeskolen (8. klasse), kom det pludselig til mig: "CoolFlash". Her brugt det lige siden. Ordet "cool" skal ik forståes som "sej", men nærmere "kold" ("sej" er lidt for kliché :P) Så, mit nick groft oversat: "Køligt-Lynglimt" Ahh, se det er kreativitet -_-
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Mit nick emmer da heller ikke just af kreativitet. Det kom sig af, at jeg (selvfølgelig) er vokset op med film. Det er simpelthen blevet hældt ind med modermælken! Og én af de første film, jeg kan huske min far præsenterede mig for, var The Crimson Pirate. Jeg var solgt til dén film, og er det egentlig stadigvæk (har stadig det oprindelige videobånd, min far optog). Deraf mit nick: I am The Crimson Pirate! aka Captain Vallo aka CapnVallo
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Tja mit/vores kommer inspirationen fra vores forlovelsesaften/nat, hvor himlen var meget smuk (Star) og klar og da vi senere var ude at gå, begyndte det at sne og spillet i fnuggene fik dem til at ligne krystaller, men også fordi der altid er noget magisk/en magisk energi over krystaller (Crystal). 1200 er simpelt hen tidspunktet bare tidspunktet, vi fejrede vores forlovelse under den smukke himmel.
#11 filmz-Daniel_Logan 20 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#12 inflector 20 år siden
#13 Skobbolop 20 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#14 Kalle Ferm 20 år siden
#15 filmz-Diller82 20 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.
#16 filmz-nemesis 20 år siden
Andre navne jeg også her overvejet er: Phoenix, fra x-men som et næsten uovervindeigt væsen, der når det døde bare genopstod, ellers Apocalypse som skal symbolisere, at nu er der slag i luften. ;D
Lidt nørd har man vel lov, at være. ;)
#17 filmz-Kviksand 20 år siden
#18 coolflash 20 år siden
Mit stammer fra dengang hvor det at chatte var helt nyt og spændene. Fedtede lidt rundt med nogle ord og smagte på hvordan de lå i munden. Endte ud met et underligt fusions-produkt, som lige manglede det sidste for at blive perfekt.
Så en dag da jeg sad og skulle skrive min highscore ind (det var vidst i "Snake", hvis der er nogen der kan huske det geniale spil) på vores klassecomputer i folkeskolen (8. klasse), kom det pludselig til mig: "CoolFlash". Her brugt det lige siden. Ordet "cool" skal ik forståes som "sej", men nærmere "kold" ("sej" er lidt for kliché :P) Så, mit nick groft oversat: "Køligt-Lynglimt" Ahh, se det er kreativitet -_-
#19 Captain Vallo 20 år siden
Det kom sig af, at jeg (selvfølgelig) er vokset op med film. Det er simpelthen blevet hældt ind med modermælken!
Og én af de første film, jeg kan huske min far præsenterede mig for, var The Crimson Pirate. Jeg var solgt til dén film, og er det egentlig stadigvæk (har stadig det oprindelige videobånd, min far optog).
Deraf mit nick:
I am The Crimson Pirate!
aka Captain Vallo
aka CapnVallo
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#20 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Sjov tråd btw :-)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***