jeg skulle bruge et navn et der ikke var særligt brugt, så sad jeg en efter middag og kiggede noget discovery channel om us.navy der er nogle lede miniguns på hangarskibe til at plaffe missiler ned med og de hedder phalanks(og x er jo altid smart) + falanks er betyder jo også en linie af infanteri,,,, ikke skide genialt meeen
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Nå, men så vil jeg da være den første admin som giver historien om mit Handle/Nick.
Som der måske er nogen der har regnet ud, så er jeg stor Star Trek fan, og derfor skulle mit nick også afspejle dette. Jeg havde dog meget svært ved at finde et ordentligt nick, kan jeg huske, for jeg ville ikke bare kalde mig et eller andet indlysende som Picard, Data eller Kirk :). Det skulle helst være lidt mere "kreativt" og unikt.
En aften for nogle år tilbage, det må have været engang i 94-95, hvor jeg havde lejet filmen "Brainscan" i den lokale døgner, slog det mig hvad mit nick skulle være. Filmen havde en ond karakter kaldet "Trickster", og da jeg er Star _Trek_ fan, blev det i stedet til Trekster. Egentligt meget simpelt, men ikke så kreativt. :)
Senere, da jeg kom på Internettet, fandt jeg ud af at der kun var 3, ud over mig (på ICQ og WWW), og som jeg kendte til, der havde det samme navn.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Mit nickname, Tylerdurden, er selvfølgelig fra "Fight Club". Jeg prøvede bare at tænke på en der var cool og hvem er mere cool end Brad Pitt som Tyler Durden i "Fight Club"? Ikke ret mange, er svaret... :-)
ja jeg er som mange af jer andre nok også er, en lan nørd og mit navn var fordi jeg en overgang kaldte mig salamidrengen også udviklede det sig ligsom til pølsefeen( spørg mig ikke hvordan ) og det er så blevet hængene ligesiden og det er ca. 3år siden jeg tog det nick... og er ret sikker på at der er ingen der bruger det nick udover mig..
this is me passing the ball!! :D
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?) The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends" Http://www.chucknorrisfacts.com
Mit fulde navn er Martin Dan Rasmussen, men istedet for at sige blot Martin kaldte min biologi lærer mig altid Dr. Dan, dette spredte sig og blev et sted midt i 1G til Martin Dan og det hang så ved lige til nu...
Jeg har brugt mit nick siden den første dag jeg installerede mit 28.8 modem og gik online. Hvor det kom fra ved jeg ikke men jeg syntes det lød ret sejt. Lidt space-agtigt. (Jeg har altid forestillet mig at det var en rumhavn på en mørk planet - we are now disembarking Davenport, turn your seats to their full, upright position...)
Så kom hende tennisspilleren og hed det samme, og det var lidt noget pis. Jeg har hørt meget for det, men det bliver jo hængende. Bare der ikke er nogen der tror jeg er en dame...
_
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Oprindeligt hed jeg J.F.K. ikke af nogen speciel årsag. Mere det samme med at man skulle finde på et eller andet. Men årene gik og der kom flere til der hed det samme, og nogle sites kunne ikke tage punktummer, ikke ville have flere tegn end tre (ville jo ellerrs bruge JFK) osv. Men jeg havde så en kammerat som var begyndt at 'forkorte' det til Jeffe....og så skiftede jeg over til det. Er vel efterhjånden omkring tre år siden jeg skiftede. Havde heddet J.F.K. siden 97.
#26: Heh, det er ligesom de affer der hed Anakin før Episode 1. Dengang var er fedt nok nick, ikke særligt originalt, men ganske ok. Pludselig troede alle at de havde nuppet deres navn fra en lille knægt med grydefrisure. :D
#21 filmz-phalanx 20 år siden
+ falanks er betyder jo også en linie af infanteri,,,,
ikke skide genialt meeen
#22 trekster 20 år siden
Som der måske er nogen der har regnet ud, så er jeg stor Star Trek fan, og derfor skulle mit nick også afspejle dette. Jeg havde dog meget svært ved at finde et ordentligt nick, kan jeg huske, for jeg ville ikke bare kalde mig et eller andet indlysende som Picard, Data eller Kirk :). Det skulle helst være lidt mere "kreativt" og unikt.
En aften for nogle år tilbage, det må have været engang i 94-95, hvor jeg havde lejet filmen "Brainscan" i den lokale døgner, slog det mig hvad mit nick skulle være. Filmen havde en ond karakter kaldet "Trickster", og da jeg er Star _Trek_ fan, blev det i stedet til Trekster. Egentligt meget simpelt, men ikke så kreativt. :)
Senere, da jeg kom på Internettet, fandt jeg ud af at der kun var 3, ud over mig (på ICQ og WWW), og som jeg kendte til, der havde det samme navn.
#23 Tylerdurden 20 år siden
#24 p0lsefeeN 20 år siden
ja jeg er som mange af jer andre nok også er, en lan nørd og mit navn var fordi jeg en overgang kaldte mig salamidrengen også udviklede det sig ligsom til pølsefeen( spørg mig ikke hvordan )
og det er så blevet hængene ligesiden og det er ca. 3år siden jeg tog det nick...
og er ret sikker på at der er ingen der bruger det nick udover mig..
this is me passing the ball!! :D
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#25 Martindan 20 år siden
Mit fulde navn er Martin Dan Rasmussen, men istedet for at sige blot Martin kaldte min biologi lærer mig altid Dr. Dan, dette spredte sig og blev et sted midt i 1G til Martin Dan og det hang så ved lige til nu...
#26 davenport 20 år siden
Hvor det kom fra ved jeg ikke men jeg syntes det lød ret sejt. Lidt space-agtigt. (Jeg har altid forestillet mig at det var en rumhavn på en mørk planet - we are now disembarking Davenport, turn your seats to their full, upright position...)
Så kom hende tennisspilleren og hed det samme, og det var lidt noget pis. Jeg har hørt meget for det, men det bliver jo hængende. Bare der ikke er nogen der tror jeg er en dame...
_
#27 Slettet Bruger [3363038075] 20 år siden
Men jeg havde så en kammerat som var begyndt at 'forkorte' det til Jeffe....og så skiftede jeg over til det. Er vel efterhjånden omkring tre år siden jeg skiftede. Havde heddet J.F.K. siden 97.
#28 Slettet Bruger [3363038075] 20 år siden
#29 El Capitan 20 år siden
-------------------------------------------------------
#30 skittlez 20 år siden
Grundet copyright problemer og for at lyde mere street, staves det med z...