He he, mig og Kviksand er brødre!(hej anders) eehhm mit nick stammer faktisk fra mit eget...altså jeg hedder Simon, men lavede det om til XeoN, ved ikke rigtig hvorfor syntes bare det lyder cool. :)
Jeg har vist haft flere nicks end underbukser (dvs. sådan rundt regnet en 4-5 stk.). Nogle udelukkende til online gaming, andre kun til boards. Jeg brugte Akira fast i flere år. Det kombinerede både min interesse for anime, en af mine yndlingsinstruktører og dermed også min kærlighed til film. Jeg er stadigvæk registreret under det et enkelt sted, men ellers droppede jeg det mere eller mindre for små 4 år siden. Da begyndte dvd-markedet virkeligt at boome med japanske tegnefilm, og man stødte derfor konstant ind i højtråbende, amerikanske teenagere med samme nick. Fydaføj!
Idag hedder jeg så Le Samouraï. Det har jeg gjort i nogle år. Det smager lidt af noget tilbagelænet og semi-cool. Med lidt god vilje, så refererer det også til mine universitetsstudier i film- og medievidenskab og tilvalget i japansk. Det er titlen på en kølig, fransk gangsterfilm af Melville, der a) er kendt som inspirationskilden til John Woos The Killer og b) i øvrigt handler om en lejemorder, der lever sådan lidt efter et japansk æreskodeks. Det er måske at strække sammenhængen lidt, men hey, i det mindste var det ikke taget af andre :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#41 DarkLight 20 år siden
#42 SpielbergFreak 20 år siden
Som tidligere har i nok bemærket at jeg har en unægtelig kærlighed til Spielberg. Så længere er den ikke
#43 filmz-vassago 20 år siden
#44 Michael Andersen 20 år siden
"Ja jeg har så nok det kedeligste og mindst fantasifulde nick"
I don't think so, dude :)
#45 SpielbergFreak 20 år siden
Nej okay, den må du vist tage æren for:-)
#46 filmz-XeoN 20 år siden
#47 lagoni 20 år siden
#48 SpielbergFreak 20 år siden
Jamen der er lidt special edition over dit alligevel.
#49 filmz-Le Samouraï 20 år siden
Idag hedder jeg så Le Samouraï. Det har jeg gjort i nogle år. Det smager lidt af noget tilbagelænet og semi-cool. Med lidt god vilje, så refererer det også til mine universitetsstudier i film- og medievidenskab og tilvalget i japansk. Det er titlen på en kølig, fransk gangsterfilm af Melville, der a) er kendt som inspirationskilden til John Woos The Killer og b) i øvrigt handler om en lejemorder, der lever sådan lidt efter et japansk æreskodeks. Det er måske at strække sammenhængen lidt, men hey, i det mindste var det ikke taget af andre :-)
#50 El vez 20 år siden
;)