Hvad tror i der sker for franchisen i fremtiden? Jeg elsker selv serierne, og har håbet på at der ville komme gang i den igen, og nu lader det til at muligheden er der. Jeg er stadig skuffet over at Enterprise ikke fik alle sessoner i hus, så noget nyt er da mere end velkommen.
Hvad tror i der sker nu efter filmen (som var god) blev så godt modtaget?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Planen er, at der skulle komme syv film i alt i den nye franchise, men sådan var planen jo også for "The Chronicles of Narnia", der knap nok får sin tredje film i hus nu.
Star Trek har dog fået utrolig stor succes, både kritisk og økonomisk. Filmen står lige nu på #76 på IMDb's TOP250 (utrolig ufortjent, i mine øjne dog) og filmen har indtjent $147 mill. på det amerikanske box office indtil videre.
Efter den økonomiske succes kan jeg ikke se nogen logisk grund til, at der ikke skulle komme en fortsættelse.
Mener med hensyn til narnia at der var planlagt 3-4 film :D Men er ikke 100%
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Jeg håber grænseløst på, at der spawnes en ny serie (eller flere). Med det "nye" univers, der kom ud af den seneste film vil jeg mene, at der er en del oplagte muligheder for at lave andre film/serier.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#8 Har du et kildelink? Jeg kunne godt tænke mig at læse lidt om, hvad de evt. ville stille op med "Det sidste slag" (og "Hesten og drengen" for den sags skyld), hvis der står noget derom. Hvis Disney har haft dem alvorligt i sinde, har jeg på en eller anden måde fået mere respekt for dem.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1 davenport 16 år siden
Jeg elsker selv serierne, og har håbet på at der ville komme gang i den igen, og nu lader det til at muligheden er der.
Jeg er stadig skuffet over at Enterprise ikke fik alle sessoner i hus, så noget nyt er da mere end velkommen.
Hvad tror i der sker nu efter filmen (som var god) blev så godt modtaget?
#2 fazz 16 år siden
#3 tranberg 16 år siden
Star Trek har dog fået utrolig stor succes, både kritisk og økonomisk. Filmen står lige nu på #76 på IMDb's TOP250 (utrolig ufortjent, i mine øjne dog) og filmen har indtjent $147 mill. på det amerikanske box office indtil videre.
Efter den økonomiske succes kan jeg ikke se nogen logisk grund til, at der ikke skulle komme en fortsættelse.
En fortsættelse er allerede annonceret på IMDb
#4 rockysds 16 år siden
#5 kasperfmn 16 år siden
#6 fazz 16 år siden
#7 dyg 16 år siden
#8 tranberg 16 år siden
Nej, det var planlagt at alle filmene skulle filmes, men nu har de allerede problemer ved nummer 3.
#9 rockysds 16 år siden
Har du et kildelink? Jeg kunne godt tænke mig at læse lidt om, hvad de evt. ville stille op med "Det sidste slag" (og "Hesten og drengen" for den sags skyld), hvis der står noget derom. Hvis Disney har haft dem alvorligt i sinde, har jeg på en eller anden måde fået mere respekt for dem.
#10 tranberg 16 år siden
Ja, det er en rimelig gammel nyhed.
"Disney had co-financed two films from the "Chronicles of Narnia" with Walden Media, but has now opted to leave the seven-part series franchise."
Den hurtigste jeg kunne finde