Gravatar

#1 davenport 22 år siden

Min nabo ringede på igår kl 23 for at sige at jeg spillede for højt??? Jeg sad og så AI, og selvfølgelig inviterede jeg ham ind, da han aldrig har været i mit hus før. Jeg gav øl og peanuts, og han savlede over anlæget. Men jeg spillede ikke for højt IMO. Bare fordi min bas kører max. Vi fandt ud af at det var "værst" når filmen var i DTS. Bare fordi man har 7.1.
Nu sidder jeg her og ved ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg har investeret en årsløn i det anlæg, og nu skal jeg tage hensyn. Det har jeg da aldrig prøvet.
Nogle forslag? Og sig ikke -skru ned! det findes jo ikke i virkeligheden.
Han gik dog da min bodybuilderven kom på besøg, men han kan jo ikke komme hver dag.
Jeg burde bo på en gård, hvor det eneste der kunne skrige over min lyd, var hunden og en gris i stalden.

ØV!

_
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 El vez 22 år siden

Tja som det er i de fleste lejlighedskomplekser, tager man jo hensyn til folk når det bliver hen ad aften.

Højere volumen kan man som regel tillade sig fredag og lørdag aften, hvis man virkelig skal trykke den af om aftenen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 DarkLight 22 år siden

Tag hensyn.
Kommer dog lidt an på hvornår på dagen det er. (og om det er i weekenden)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 davenport 22 år siden

Obs: Han spiller selv højt med højtalere der vejer 75 kg..
Gravatar

#5 lagoni 22 år siden

...og jo mere højtalerne vejer, jo højere spiller de? ny opfindelse: højtalere af sten! :) ej, hvor jeg bare sjov i dag...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 davenport 22 år siden

Nej, du har ret. Han har jo også spillet falit overfor mine Dali 850´ere..
Gravatar

#7 El vez 22 år siden

#4 Så er det vel et spørgsmål om at snakke sammen, og lige høre hinanden hvad man synes er rimeligt.

Officielle regler omkring støj i lejligheder er som regel meget strenge, så det er nok bedst for jer begge to at aftale noget indbyrdes.
Gravatar

#8 McPeter 22 år siden

Ellers så prøv at hør om der ikke er nogle ting han går til?! Lerdueskydning mandag aften, smykkefremstilling onsdag aften, etc... Hvis der er nogle forholdsvis 'faste' tidspunkter hvor du ved han ikke er hjemme kan du jo udnytte det til de film der virkeligt kræver at bassen river dig rundt?

Det kunne nok også være en idé lige at nævne for ham hvis du alligevel ved at du en bestemt dag skal holde LOTR EE-maraton el.lign. - bare så han er forberedt! Der er trods alt også forskel på 1½ og 11 timers bas... :-)

Og så kan du jo også benytte chancen til at se en film med lidt drøn på hvis du alligevel kan høre at han selv spiller højt - så gør det jo ikke så meget kan man sige...

Og ellers så synes jeg det lyder fornuftigt at forsøge at lave en aftale med ham, men jeg ville nok også anbefale dig at lave en hurtig liste med nogle af de bedste film-citat-svinere - bare sådan for at være på forkant hvis der bliver alt for meget brok med ham... :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#9 El vez 22 år siden

Hvis han går til smykkefremstilling synes jeg ikke du skal vise nogen nåde!
Gravatar

#10 davenport 22 år siden

LOL

Skriv ny kommentar: