Har netop lige set "Doonie Darko", da jeg fik den anbefalet som en rigtig fed film. Da jeg normalt elsker den slags film, hvor man selv skal tænke en masse, så var jeg lidt ked af, at jeg sad tilbage bagefter med en følelse af, at jeg ikke havde fattet hvad filen gik ud på! :-)
Der er link til den lige ved siden af "Opret diskussion" ;-) Men jeg giver dig ret, den er ikke synderligt iøjefaldende. Der kunne godt være et link til den på Forum-siden også. Måske endda selve søgefeltet med en lille pulldown-menu til at vælge hvilket forum man vil søge på.
Jeg så -igen- filmen igår, og jeg forstår den stadig heller ikke. Jeg har læst de tråde som HAL9000 henviser til, og øvrige links derfra. Der en ting ingen nævner mht handlingen: er jeg den eneste der undre sig over, at det sted han vågner op i starten af filmen, er det samme sted han køre Gretchen hen, for at gå tilbage i tiden. For mig er det en indikation af, at han har været tilbage i tiden før.....måske for at ændre sin skæbne, men uden held? Hvorfra ved han ellers at det er der han skal køre hen? -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#1 filmz-ibleif 21 år siden
Har netop lige set "Doonie Darko", da jeg fik den anbefalet som en rigtig fed film. Da jeg normalt elsker den slags film, hvor man selv skal tænke en masse, så var jeg lidt ked af, at jeg sad tilbage bagefter med en følelse af, at jeg ikke havde fattet hvad filen gik ud på! :-)
Vil nogen hjælpe mig lidt..
// Ibleif
#2 filmz-vassago 21 år siden
#3 filmz-ibleif 21 år siden
Det var den almindelige...
// Ibleif
#4 filmz-ibleif 21 år siden
Det var den almindelige...
// Ibleif
#5 Lowkey 21 år siden
Donnie Darko???
Donnie Darko
Donnie Darko
donnie darko
Man kan søge efter i gamle forumindlæg via denne søgefunktion.
#6 filmz-ibleif 21 år siden
Derfor jeg oprettede en tråd!
// Ibleif
#7 Kalle Ferm 21 år siden
#8 Lowkey 21 år siden
Der er link til den lige ved siden af "Opret diskussion" ;-)
Men jeg giver dig ret, den er ikke synderligt iøjefaldende. Der kunne godt være et link til den på Forum-siden også. Måske endda selve søgefeltet med en lille pulldown-menu til at vælge hvilket forum man vil søge på.
#9 filmz-Asta 21 år siden
Der en ting ingen nævner mht handlingen: er jeg den eneste der undre sig over, at det sted han vågner op i starten af filmen, er det samme sted han køre Gretchen hen, for at gå tilbage i tiden. For mig er det en indikation af, at han har været tilbage i tiden før.....måske for at ændre sin skæbne, men uden held? Hvorfra ved han ellers at det er der han skal køre hen?
-
#10 filmz-vassago 21 år siden
http://www.filethirteen.com/reviews/ddtdc/ddtdc.ht...