#4 - Præcis, derfor kan du ikke lytte til hvad én anmelder siger, med mindre du kender hans præcise smag, og selv der kan du ikke være sikker på, at han ikke tager grueligt fejl.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
mnjø... men plejer de fleste brugere paa filmz ikke kun at fokusere paa anmedelserne i stedet for deres egen mening? hvor mange gange har man ikke set kommentarer som: "den har kun faaet 1 ud af 100 paa hvadfandenvedjeg.dk, saa den sutter røv"
"Your final decision on whether to see the movie should be based on two factors. If you like to see monsters destroyed in new and unique ways in darkened corridors, go see it. If you have played the game and wonder what it would look like on the big screen, go see it.
Everyone else, consider this: Doom is made to resemble and glorify a videogame. It has some tight action sequences and some righteous kills, and it succeeds in the things it sets out to do. However, these things do not include weaving a delicate tale of human interaction or composing a story that makes a lot of sense. If you can live with that, it's a hell of a ride. If you can't, just wait… Oscar season is almost upon us."
Det er da fair. Jeg vil sku gerne se den, for at se monstre der bliver molestreret og tunge våben.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#6 - Vi har da alle vores favorit-anmeldere, som vi stoler meget på, da vi efterhånden har fulgt dem mange år, og ved hvilke film de kan lide. Derfor kan man godt nogle gange sige: "Niels Friid kunne godt lide den film, så den skal jeg helt sikkert se" (Et eksempel, jeg hader Friid lige så meget som alle andre).
Men generelt så er vi et film-elskende folk, så derfor danner vi os selv vores meninger. Jeg stoler på mange herinde, så hvis f.eks. El Vez anmelder en film, og giver den 5/6, så ved jeg, at det er en film, jeg i hvert fald skal se, hvorvidt jeg kan lide den skal jeg nok selv afgøre.
En heeelt anden ting: Et flop afgøres nødvendigvis ikke kun af, hvad anmeldere siger. Hvis filmen kun tjener $3mio hjem i bio, så er den en flop for selskabt, selvom alle siger det er verdens bedste film. Den kan så tjene sig hjem mange gange på dvd bagefter, og rette op på floppetheden.
#8 - Helt enig. Selv computerspil anmelder de ikke ret godt ved IGN.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-madgatz 20 år siden
hvem sagde, at filmen ville blive et flop?
3 ud af 5 er langt fra et flop >_>
#2 dyg 20 år siden
#3 vapor 20 år siden
Vi forventer vel ikke en ny Godfather?
#4 filmz-madgatz 20 år siden
men det er langt fra et flop med de scorer den har faaet indtil videre...
regner selv med en van hellsing-agtig film
der er forskel paa folk der har bare smule god smag og... folk der giver titanic 10/10
#5 dyg 20 år siden
#6 filmz-madgatz 20 år siden
men plejer de fleste brugere paa filmz ikke kun at fokusere paa anmedelserne i stedet for deres egen mening?
hvor mange gange har man ikke set kommentarer som:
"den har kun faaet 1 ud af 100 paa hvadfandenvedjeg.dk, saa den sutter røv"
#7 davenport 20 år siden
"Your final decision on whether to see the movie should be based on two factors. If you like to see monsters destroyed in new and unique ways in darkened corridors, go see it. If you have played the game and wonder what it would look like on the big screen, go see it.
Everyone else, consider this: Doom is made to resemble and glorify a videogame. It has some tight action sequences and some righteous kills, and it succeeds in the things it sets out to do. However, these things do not include weaving a delicate tale of human interaction or composing a story that makes a lot of sense. If you can live with that, it's a hell of a ride. If you can't, just wait… Oscar season is almost upon us."
Det er da fair. Jeg vil sku gerne se den, for at se monstre der bliver molestreret og tunge våben.
#8 DarkLight 20 år siden
#9 dyg 20 år siden
Men generelt så er vi et film-elskende folk, så derfor danner vi os selv vores meninger. Jeg stoler på mange herinde, så hvis f.eks. El Vez anmelder en film, og giver den 5/6, så ved jeg, at det er en film, jeg i hvert fald skal se, hvorvidt jeg kan lide den skal jeg nok selv afgøre.
En heeelt anden ting: Et flop afgøres nødvendigvis ikke kun af, hvad anmeldere siger. Hvis filmen kun tjener $3mio hjem i bio, så er den en flop for selskabt, selvom alle siger det er verdens bedste film. Den kan så tjene sig hjem mange gange på dvd bagefter, og rette op på floppetheden.
#8 - Helt enig. Selv computerspil anmelder de ikke ret godt ved IGN.
#10 DarkLight 20 år siden