Gravatar

#1 Patriarch 21 år siden

Elsker at se film med dokumentar tilknyttet... så JP dokumentaren igår... cool nok. Har set dem på The Abyss og LOTR's...

Hvilke DVD har i med anbefalelsesværdigt dokumentar/extra materiale?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 Zelle 21 år siden

Tjaa, jeg er rimelig vild med det på Star Wars: Episode II
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#3 filmz-propagandapanda 21 år siden

Alien Quadrilogy boxen har nok det mest omfattende ekstra materiale jeg har set.
Gravatar

#4 ks 21 år siden

Der er også nogle rigtig gode dokumentarer på "Once Upon A Time In the West" CE DVD'en..
Gravatar

#5 Kalle Ferm 21 år siden

Det på Indiana Jones er altså også vældig godt produceret. :)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 Patriarch 21 år siden

Har set både indy og EP2... bør overveje OUaTitW og bør nok få købt AQ asap.
Gravatar

#7 filmz-nemesis 21 år siden

En som man skal se er den på Black Hawk Down, kan ikke lige huske navnet på den, men der er guf på de ekstra dvd'er.
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

En meget overset men bestemt også god er dokumentaren på "Close Encounters of The Third" som bl.a. blev indspillet under optagelserne til og i kulisserne til Saving Private Ryan og men også dokumentarene på "The Wild Bunch" eller "Straw Dogs" fra Criterion om ikke blot filmene men også Sam Peckinpah.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#9 Patriarch 21 år siden

hehe-... Så doku på CEo3K for nogle dage siden. Er inde i en periode vor jeg støvsuger mine DVd for extras. Det fede ved den dokumentar er at spielberg er så meget med... man får godt indblik.

Har ikke fået set materialet på Ryan endnu
Gravatar

#10 The Insider 21 år siden

Den Oscar-nominerede dokumentar om Citizen Kane som følger med på Region-1 udgaven af DVD'en er fremragende. Det gælder også den 100-minutter lange dokumentar om 12 Monkeys på denne DVD, og også Blade II indeholder nogle gode dokumentarer. Der er selvfølgelig også Quadrilogy og Once Upon a Time in the West, som allerede er blevet nævnt.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: