#111: Den fås til £59.49 hos choicesdirect. Det er da noget billigere end hos amazon, som vist tager i omegnen af £75 for den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#113: Nej, de sender fra England i modsætning til f.eks. Play, dvd.co.uk., loaded247 m.fl., som alle sender fra Jersey. Deres forsendelsesomkostninger er heller ikke så slemme.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#116: Whoops! Det har du så ret i. Jeg er ikke vant til, at der også er VHS-udgivelser på de sites, jeg besøger, så det tænkte jeg slet ikke over, men det er da meget fedt at være opmærksom på, så man ikke ender med at stå med en VHS-boks til 600 kroner :oD
er oxo lidt i tvivl om de forskellige reg. matcher hinanden, altså selve udseendet på boxen, nu har jeg S1+2 i reg. 2 uk, tror du fx reg. 1 eller 4 er ens!?
#111 chronaden 21 år siden
#112 filmz-yoshimura 21 år siden
#113 chronaden 21 år siden
#114 filmz-Alex De Large 21 år siden
#115 filmz-yoshimura 21 år siden
#116 chronaden 21 år siden
#117 filmz-yoshimura 21 år siden
#118 El vez 21 år siden
Axel har den til 799,-
Det lader til den australske udgave er billigere end R1, skriv evt til Axel og hør om de kan få R4 hjem :)
#119 chronaden 21 år siden
#120 chronaden 21 år siden
return of the king extended med dk subs
matrix ultimate box
silverado
freddie mercury tribute concert
48 hours
valhalla
queen greatest hits 1
queen greatest hits 2
tak på forhånd :)