Gravatar

#101 nakalay 21 år siden

#100 Der kommer jo ikke told på, hvis du holder dig under 80 kr. - men, nej, jeg synes sjældent, det kan betale sig at købe film over den grænse, det er i reglen alt for dyrt.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#102 filmz-yoshimura 21 år siden

#100: Bestiller du for over 100 kroner fra et land uden for EU, kan du i princippet forvente at måtte betale told og moms samt et ekspeditionsgebyr - HVER GANG! Jeg ved ikke, om der kun bliver taget stikprøver, for det er åbenbart ikke alle, der bliver nuppet, men jeg har ikke gidet tage chancen (endnu).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#103 DarkLight 21 år siden

De er nok røget fra cd-wow. Synes ihvertfald ikke jeg kan finde 'Oldboy' længere.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#104 filmz-Bruce 21 år siden

Jep...ser ud til Oldboy er væk igen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#105 filmz-lbw 21 år siden

Bestilte min i #96 ;)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#106 filmz-Alex De Large 21 år siden

Det er jo langt fra alle der bliver taget. Jeg har kun prøvet det en enkelt gang ud af mine... tre :P
Gravatar

#107 filmz-Bruce 21 år siden

#105 Fik min i marts og venter på kobberboksen :) Mums!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#108 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 106 Det er jeg ikke enig i ! Når jeg få pakker fra bl.a. US of A bliver de altid stoppet/åbnet og det er både private forsendelser og bestilte varer :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#109 El vez 21 år siden

#91 Mht T1, bør du gå efter region 1, hvis du specifikt vil have den med 5.1 EX lydspor.

Den danske/britiske 2-disc er også ganske udmærket (alm. DD 5.1) og indeholder næsten samme ekstramateriale.

Der er selvfølgelig også den japanske udgivelse med dts, men den er ikke umiddelbart til at opdrive medmindre du er villig til at ofre din førstefødte :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#110 rimmer 21 år siden

Den ofrer jeg gerne. Tror kun kæresten bliver et problem. Men jeg har lige investeret i r1, så det bliver nok ikke til noget.
Ichy-Boo... It's my happy noice

Skriv ny kommentar: