Og det var så generelt en rimelig skuffende oplevelse. WETA havde ganske vidst nogle ok figurer stående, men det drejede sig om 7-8 forskellige, ikke helt det man havde håbet på.
Oh well..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Sådan synes jeg altid det er med den slags messer. Man blvier altid skuffet. Tror kun det er hardcore nødder som Aza der får noget ud af sådannne messer. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#85: Husk også på at amazon.co.uk opkræver en eller anden besynderlig form for moms, når man bestiller (alt afhængig af, hvilket land man bestiller fra), så det skal virkelig være billigt, for at det kan betale sig at bestille hos dem.
Hvis jeg lægger The Shield i min kurv og tjekker ud, så kommer der en VAT på £6,50 oven i hatten, dvs. dansk moms, plus cirka £2 i forsendelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#89: Men hvorfor ikke købe den på cdwow? På www.cd-wow.fm koster den 340 norske (ca. 310 danske), og så er forsendelsen gratis, og på www.choicesdirect.com koster den £26,25 (285 danske) plus forsendelse (kan ikke huske, hvor meget, men omkring £2). Hvorfor gå over åen for at hente vand, når det hele ligger og svømmer foran en ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#81 El vez 21 år siden
Oh well..
#82 Kalle Ferm 21 år siden
#83 DarkLight 21 år siden
Billigste sted for: Things to Do in Denver When You're Dead
Forhånd tak.
#84 DarkLight 21 år siden
Billigeste sted for 'The Shield' S1 R2/R4
#85 DarkLight 21 år siden
#86 filmz-ataris 21 år siden
#87 DarkLight 21 år siden
#88 filmz-yoshimura 21 år siden
Hvis jeg lægger The Shield i min kurv og tjekker ud, så kommer der en VAT på £6,50 oven i hatten, dvs. dansk moms, plus cirka £2 i forsendelse.
#89 DarkLight 21 år siden
#90 filmz-yoshimura 21 år siden