Gravatar

#81 El vez 21 år siden

Og det var så generelt en rimelig skuffende oplevelse. WETA havde ganske vidst nogle ok figurer stående, men det drejede sig om 7-8 forskellige, ikke helt det man havde håbet på.

Oh well..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#82 Kalle Ferm 21 år siden

Sådan synes jeg altid det er med den slags messer. Man blvier altid skuffet. Tror kun det er hardcore nødder som Aza der får noget ud af sådannne messer. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#83 DarkLight 21 år siden

Så vil jeg da lige tage en gammel traver op.

Billigste sted for: Things to Do in Denver When You're Dead

Forhånd tak.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#84 DarkLight 21 år siden

Jeg vil altså have sparket liv i denne tråd igen:

Billigeste sted for 'The Shield' S1 R2/R4
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#85 DarkLight 21 år siden

GC kunne oplyse mig om at amazon.co.uk havde S1 til ~300 kroner. Kommer der fragt oveni?
Gravatar

#86 filmz-ataris 21 år siden

Jep, det gør der. I hvert fald sidste gang jeg modtog noget derfra - der er så også omkring et år siden.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#87 DarkLight 21 år siden

Hvor meget er det?
Gravatar

#88 filmz-yoshimura 21 år siden

#85: Husk også på at amazon.co.uk opkræver en eller anden besynderlig form for moms, når man bestiller (alt afhængig af, hvilket land man bestiller fra), så det skal virkelig være billigt, for at det kan betale sig at bestille hos dem.

Hvis jeg lægger The Shield i min kurv og tjekker ud, så kommer der en VAT på £6,50 oven i hatten, dvs. dansk moms, plus cirka £2 i forsendelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#89 DarkLight 21 år siden

Ja, så er det desværre ikke så billigt længere :/
Gravatar

#90 filmz-yoshimura 21 år siden

#89: Men hvorfor ikke købe den på cdwow? På www.cd-wow.fm koster den 340 norske (ca. 310 danske), og så er forsendelsen gratis, og på www.choicesdirect.com koster den £26,25 (285 danske) plus forsendelse (kan ikke huske, hvor meget, men omkring £2). Hvorfor gå over åen for at hente vand, når det hele ligger og svømmer foran en ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: